-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nytt ansikt for Lexus
Lexus debuterer sine nye IS 250 og 220d i Geneve. Bilene kommer på markedet mot slutten av året, neppe noen tilfeldighet nå som BMW har lansert ny 3-serie.
Det første bildet av den nye IS indikerer klart slektskap til konseptbilen LF-C som vi omtalte her på BilNorge i fjor vår. L-Finesse er betegnelsen Lexus bruker på den nye designretningen som etter hvert skal prege flere av deres modeller. Fronten får et svært aggressivt uttrykk med lekre linjer og et stort luftinntak i spoileren.
IS 220d blir første Lexus som tilbys med dieselmotor, en 2,2-liter aluminiumsmotor god for 177hk og med et dreiemoment på 400 Newtonmeter i området mellom 2.000 og 2.400 omdreininger. I følge Lexus er motoren svært stillegående samtidig som den oppfyller prestisjemerkets krav til kraft og raffinement.
Som alternativ til dieselmotoren tilbysIS 250 med en 2,5-liters V6 bensinmotor. Denne kan kombineres med en 6-trinns automatkasse med manuell overstyring via hendler bak rattet.
Høyt sikkerhetsnivå
IS 250 / 220d er tungt utstyrt på sikkerhetsfronten, noe som blant annet inkluderer et radarstyrt pre-krasj system (PCS), adaptiv cruisekontroll (ACC) og intelligent frontlyssystem (I-AFS). Bilen får hele 10 kollisjonsputer – blant annet doble kneputer.
I tillegg leveres den med det avanserte stabilitetskontrollsystemet kalt VDIM (Vehicle Dynamic Integrated Management) som sørger for maks veigrep og stabilitet i krevende situasjoner. Vi kommer tilbake med flere opplysninger og bilder når bilen er offentliggjort i Geneve.