-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Selv rikinger tenker miljø
Geneve (BilNorge.no): Selv de som er villig til å bruke tre kvart million kroner på en ny bil, er opptatt av miljøet.
Den nye Lexus RX400h er en hybridbil der prisene starter på nærmere 800.000 kroner. Og adm. direktør Tor I. Berge i Toyota Norge mener de skal selge rundt 50 slike biler. Han får selv den første om noen uker.
De kaller dem informative luksuriøse kunder. De har penger nok til bil – de vil ha det beste som kan skaffes for penger – men er samtidig opptatt av miljøet.
Kundegruppen skal falle pladask for den nye Lexus hybrid. På bilutstillingen i Detroit ble det tegnet kontrakt med 11.000 Lexus hybridbiler – og bilen er blitt det nye statussymbolet på rike mennesker med et miljøansvar.
- Kunder har vært villig til å legge ned håndpenger uten å vite hva bilen eksakt vil koste, sier Berge. Det er kunder fra alle kanter av landet og de 50 bilene vi skal selge er ikke for forhandlere som gjerne vil ha det beste fra vår produsent.