-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Selv rikinger tenker miljø
Geneve (BilNorge.no): Selv de som er villig til å bruke tre kvart million kroner på en ny bil, er opptatt av miljøet.
Den nye Lexus RX400h er en hybridbil der prisene starter på nærmere 800.000 kroner. Og adm. direktør Tor I. Berge i Toyota Norge mener de skal selge rundt 50 slike biler. Han får selv den første om noen uker.
De kaller dem informative luksuriøse kunder. De har penger nok til bil – de vil ha det beste som kan skaffes for penger – men er samtidig opptatt av miljøet.
Kundegruppen skal falle pladask for den nye Lexus hybrid. På bilutstillingen i Detroit ble det tegnet kontrakt med 11.000 Lexus hybridbiler – og bilen er blitt det nye statussymbolet på rike mennesker med et miljøansvar.
- Kunder har vært villig til å legge ned håndpenger uten å vite hva bilen eksakt vil koste, sier Berge. Det er kunder fra alle kanter av landet og de 50 bilene vi skal selge er ikke for forhandlere som gjerne vil ha det beste fra vår produsent.