-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Italdesign gjør Mitsubishi
Til Geneve kommer Italdesign med, ganske underlig forresten, en Mitsubishi. Mitsubishi har jo holdt seg til Pininfarina de siste årene. Bilen er en hydrogendrevet V-åtter.
Mitsubishi har jo til og med hatt en modell de har kalt Pinin. En liten Pajero - ikke bare designet av, men også bygget hos, Pininfarina. Så derfor er det litt overraskende at det er Torino-naboen Italdesign som dukker opp med et Mitsubishi-konsept denne gangen.
Nessie kaller de bilen, også litt overraskende, for den har vel svært lite med det kjente ferskvannsjøuhyret av samme navn å gjøre. Men den er altså en femseters tre-dørs truck bygget på en Pajero plattform.
Under panseret finner man en V8 motor, hvor stor den er blir det ikke sagt noe om nå, men den skal i hvert fall drives av hydrogen og driver alle fire hjul via en automatkasse og elektronisk styrte differ.
Tyske Linde er også inni bildet her. Vi har tidligere møtt dem i forbindelse med BMWs hydrogen-biler. Her har de hjulpet til med å bygge Nessies tank- og mate-system.