-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Enda en Rinspeed
Skal Rinspeed begynne å konkurrere med Sbarro om å være den Schnodigste Schweitseren? Her er han i hvert fall med bil nr. 2 til Geneve-utstillingen.
Timingen er glimrende. Nok en gang klarer Frank M. Rinderknecht å forstyrre oppbyggingen til Detroit-utstillingen ved å fortelle hva han har tenkt å gjøre i Geneve.
Det er bare en ukes tid siden vi fortalte om hans Senso, bilen som senset føreren. Dagens deltaker er ikke akkurat konsentrert om de mye verdier, nei. Her er det hardcore chopping av en Cayenne det dreier seg om.
Igjen er det design- og konstruksjonsfirmaet EDAG i Berlin som har hjulpet til med operasjonen. Her er det kuttet
Det er takoperasjonen som har gitt skapningen et navn. Chopster heter den, ikke akkurat en Speedster eller Boxster, men choppa kan vi være enige om at den er. Og den nye fronten forteller også med store bokstaver om at her kommer det noe du bør flytte deg til høyre for.
Under panseret er det nemlig også gjort ting. For eksempel 600 hester fra motoren – som drar så effektivt gjennom det eksisterende 4x4 systemet at den viser 100 allerede etter 4,4 sekunder og ikke mister pusten før ved
Siden Rinspeed også gjør annet enn å friste med konseptbiler, forteller han at kraftpakken på 600 hester blir klar i april. Sammen med resten, det nye karosseriet og Porsche-mekanikken under, kommer han til å be om 325.000 for det hele. Eksklusivere bil for shopping i sentrum finnes vel ikke?