-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Enda en Rinspeed
Skal Rinspeed begynne å konkurrere med Sbarro om å være den Schnodigste Schweitseren? Her er han i hvert fall med bil nr. 2 til Geneve-utstillingen.
Timingen er glimrende. Nok en gang klarer Frank M. Rinderknecht å forstyrre oppbyggingen til Detroit-utstillingen ved å fortelle hva han har tenkt å gjøre i Geneve.
Det er bare en ukes tid siden vi fortalte om hans Senso, bilen som senset føreren. Dagens deltaker er ikke akkurat konsentrert om de mye verdier, nei. Her er det hardcore chopping av en Cayenne det dreier seg om.
Igjen er det design- og konstruksjonsfirmaet EDAG i Berlin som har hjulpet til med operasjonen. Her er det kuttet
Det er takoperasjonen som har gitt skapningen et navn. Chopster heter den, ikke akkurat en Speedster eller Boxster, men choppa kan vi være enige om at den er. Og den nye fronten forteller også med store bokstaver om at her kommer det noe du bør flytte deg til høyre for.
Under panseret er det nemlig også gjort ting. For eksempel 600 hester fra motoren – som drar så effektivt gjennom det eksisterende 4x4 systemet at den viser 100 allerede etter 4,4 sekunder og ikke mister pusten før ved
Siden Rinspeed også gjør annet enn å friste med konseptbiler, forteller han at kraftpakken på 600 hester blir klar i april. Sammen med resten, det nye karosseriet og Porsche-mekanikken under, kommer han til å be om 325.000 for det hele. Eksklusivere bil for shopping i sentrum finnes vel ikke?