-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Aygo = I go
Geneve (BILNORGE): I oktober er den første av trillingbilene fra Citroën, Peugeot og Toyota klar for Norgespremiere. Toyota lanserer da sin Aygo - som uttales I Go – Jeg Går.
Bilen kommer bare med fem dører og vil i lanseringsfasen bare kunne leveres med bensinmotor. I følge informasjonssjef
Mens det er mer usikkert om Citroën og Peugeot vil lansere sine minibiler, har Toyota Norge tatt beslutninger og vil satse moderat på den nye bilen. Det er i følge Toyota Norge et begrenset marked for minibiler i Norge - men Aygo virker mer romslig og har større plass enn man skulle tro etter bilens små ytre mål. Bilen er virkelig en mini med et hjul i hvert hjørne.
De tre småbilene produseres i samme fabrikk i Tsjekkia. 92 prosent av alle komponentene brukes felles i alle tre bilene. Mens Toyota satser med på fem dører, har Citroën og Peugeot størst fokus på tre dører. Bilen kommer også senere med en dieselmotor. Den kommer fra PSA - mens bensinmotoren er ny og kommer fra en ny Toyota-fabikk i Polen.