-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Enda mer Pagani
Pagani Zonda har en spesiell plass i våre hjerter. Det er den bilen jeg har lært flest argentinske bannuttrykk i, i løpet av tre sekunder, da jeg mot alle odds klarte (så vidt) å holde den på veien (gass og brems samtidig er ikke smart) - med Horacio Pagani i setet ved siden av.
Nå bygger han en modell der muligheten for å dumme seg ut er enda større. Zonda F heter hans nye muskebil, som han skal presentere på Geneve-utstillingen til uken. Fen er der for å minnes Paganis gamle kompis, Juan Manuell Fangio, verdensmesteren over alle verdensmestere, som på mange måter fikk unge Pagani til å realisere drømmen sin.
I F-utgaven har motoren, fremdeles en 12-sylindret Mercedes-maskin fått et slagvolum på
Null til hundre kan den nesten ikke telle en gang, det går på 39 tiendedeler. Snaue 10 sekunder tar det før den viser
Men dersom du ikke hiver ut ankeret men fortetter å konsentrere deg om den lille pedalen til høyre, behøver du ikke melde deg ut før på
Horacio Pagani har selvfølgelig medisiner til folk som ikke synes dette holder heller. Clubsport-pakken som bringer hk-tallet opp til 650 hester, og dreiemomentet til 780 Nm. Og keramiske skiver, som du riktignok må holde varme hvis de skal gjøre noe inntrykk, og fremdeles under
Og ingen kan beskylde denne ville kreasjonen for å være verken tacky, harry eller vulgær.