-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Enda mer Pagani
Pagani Zonda har en spesiell plass i våre hjerter. Det er den bilen jeg har lært flest argentinske bannuttrykk i, i løpet av tre sekunder, da jeg mot alle odds klarte (så vidt) å holde den på veien (gass og brems samtidig er ikke smart) - med Horacio Pagani i setet ved siden av.
Nå bygger han en modell der muligheten for å dumme seg ut er enda større. Zonda F heter hans nye muskebil, som han skal presentere på Geneve-utstillingen til uken. Fen er der for å minnes Paganis gamle kompis, Juan Manuell Fangio, verdensmesteren over alle verdensmestere, som på mange måter fikk unge Pagani til å realisere drømmen sin.
I F-utgaven har motoren, fremdeles en 12-sylindret Mercedes-maskin fått et slagvolum på
Null til hundre kan den nesten ikke telle en gang, det går på 39 tiendedeler. Snaue 10 sekunder tar det før den viser
Men dersom du ikke hiver ut ankeret men fortetter å konsentrere deg om den lille pedalen til høyre, behøver du ikke melde deg ut før på
Horacio Pagani har selvfølgelig medisiner til folk som ikke synes dette holder heller. Clubsport-pakken som bringer hk-tallet opp til 650 hester, og dreiemomentet til 780 Nm. Og keramiske skiver, som du riktignok må holde varme hvis de skal gjøre noe inntrykk, og fremdeles under
Og ingen kan beskylde denne ville kreasjonen for å være verken tacky, harry eller vulgær.