-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny sedan for sedat
Genève (BilNorge.no): Suzuki lanserer sedanversjon av SX4. Men bilen kommer ikke til Norge, og det er kanskje like greit.
Kompakte sedaner er ingen stor hit på den norske registreringsstatistikken. Den norske Suzuki-importøren har tidligere solgt Liana sedan uten den store suksessen.
- Vi har sagt nei takk til den modellen, sier adm. direktør Frank Dunvold i Suzuki Norge om nye SX4 sedan. - Små sedaner er det liten interesse for i Norge. Det tar vi konsekvensen av og vil ikke importere modellen.
- Salget av Suzuki hittil i år er ikke på 2006-nivå?
- Etter en rekordavslutning i 2006 var vi nærmest utsolgt for biler. Først nå kommer det nye biler fra Japan, og vi klager ikke over ordeinngangen. Ingen av oss hadde forventet at vi skulle fortsette i 2006-tempo i 2007. I år regner vi med å få en markedsandel på 5 prosent – kanskje noe under.