-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny sedan for sedat
Genève (BilNorge.no): Suzuki lanserer sedanversjon av SX4. Men bilen kommer ikke til Norge, og det er kanskje like greit.
Kompakte sedaner er ingen stor hit på den norske registreringsstatistikken. Den norske Suzuki-importøren har tidligere solgt Liana sedan uten den store suksessen.
- Vi har sagt nei takk til den modellen, sier adm. direktør Frank Dunvold i Suzuki Norge om nye SX4 sedan. - Små sedaner er det liten interesse for i Norge. Det tar vi konsekvensen av og vil ikke importere modellen.
- Salget av Suzuki hittil i år er ikke på 2006-nivå?
- Etter en rekordavslutning i 2006 var vi nærmest utsolgt for biler. Først nå kommer det nye biler fra Japan, og vi klager ikke over ordeinngangen. Ingen av oss hadde forventet at vi skulle fortsette i 2006-tempo i 2007. I år regner vi med å få en markedsandel på 5 prosent – kanskje noe under.