-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kjappeste Golf Cab
Blant bilene Volkswagen skal avduke neste uke er Golf GTI Cabriolet. Ifølge Volkswagen har de aldri tidligere laget en så kjapp Golf Cab.
Vi fikk et forvarsel om denne modellen i fjor vår da Volkswagen viste et par spreke konseptbiler på den årlige GTI-jippoen i Wörthersee.
Der hadde de både en R- og en GTI-versjon av Golf Cabriolet.
Nå skal bilen debutere i produksjonsform, og selvsagt har den mye til felles med sine lukkede søsken med tre og fem dører.
Motoren er den samme 2,0-liters TFSI-utgaven med 210 hester og et meget anvendelig dreiemoment - 280 Newtonmeter er tilgjengelig fra 1750 opp til 5300 omdreininger, der maks effekt oppnås. Kundene kan velge om de vil ha manuell eller DSG girkasse.
Oppgitt aks til 100 er på 7,3 sekunder, litt langsommere enn de andre modellene som gjør denne øvelsen på 6,9. Til gjengjeld har cabrioleten en meget kjapp takløsning – kun 9,5 sekunder skal det ta å kle av kalesjen, og det kan gjøres i hastigheter på inntil 30 km/t.
For øvrig finner vi GTI-spesialiteter, som en aggressiv front med røde dekorstriper og bikubemønster i grillen, sideskjørt, en dyp hekk med to store eksosrør og diffusor, samt røde bremsecalipere og Monza spesialfelger med 225/45 dekk.
Innendørs er det sportsseter i kjent «Jakara» rutemønster, eller man kan velge skinnseter som heter Vienna. Rattet er tykt og sportslig og kledd i perforert skinn, et materiale man også finner på håndbrekk og girkule.
Golf GTI er neppe klar til årets cabriolet-sesong, men på ettersommeren bør de første bilene dukke opp.