-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Spenstig og familievennlig
Opel avslører hva de skal vise i Genève om noen uker. To verdenspremierer står på agendaen.
La oss starte med det sportslige – for det blir utvilsomt Astra OPC. Den stilige coupéen har en toliters motor med 280 hestekrefter og et dreiemoment på 400 Newtonmeter. I tillegg har den et spesialtunet chassis som skal sørge for meget sportslige kjøreegenskaper.
Astra OPC blir en nisjebil som takket være en kraftig motor får en stiv pris med norske avgifter. Men noen vil nok la seg friste av kult utseende, kjapp akselerasjon og eksklusivitet pakket inn i et noenlunde praktisk karosseri.
Langt viktigere for volumet blir Mokka – Opels første SUV i det kompakte segmentet hvor de fleste av konkurrentene nå er representert.
Mokka leveres med for- eller firehjulsdrift, og bensin- eller dieselmotorer.
Ampera er likevel Opels mest spennende nyhet for de miljøbevisste.
Den har en potensiell rekkevidde på 80 km på batteriene, men i motsetning til konvensjonelle elbiler, stopper den ikke når batteriene er flate – da trer en bensinmotor støttende til for å levere strøm direkte til elmotoren.
LES: Vår prøvekjøring av Ampera
Ampera er blant de nominerte som fortsatt er med i kampen om å bli Årets Bil i Europa.
Opel har valgt å feire 150-årsjubiluem i år, selv om biler først kom på programmet noen år etter grunnleggelsen.
Dersom du har lest våre jubileumsomtale vil du se at sykler ikke er noe nytt for Opel, snarere tvert imot. I Genève viser de en elektrisk fremtidssykkel – RAD e – som kan bli en realitet en gang i fremtiden.