-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
SsangYong lokker til Genève
SsangYong forteller at de skal vise frem et nytt konsept på Genève-utstillingen.
Foreløpig må vi nøye oss med disse skissene og litt informasjon.
Sist høst viste det koreanske selskapet frem XIV-1 Concept i Frankfurt, og nå er telleverket kommet til XIV-2 (eXciting User Interface Vehicle 2) – en CUV (crossover utility vehicle) «med gledesfaktor».
LES OM: Action fra SsangYong
De kaller den en strategisk modell for det globale markedet, og ifølge SsangYong skal XIV-2 kombinere de robuste sidene fra en kraftig SUV med dynamikken til en åpen sportsbil. Og selvsagt skal den appellere til unge mennesker.
Bilen har en spesiell takkonstruksjon med en automatisk kalesje som kan kjøres bort når man ønsker vind i håret.
XIV-2 måler 4166 x 1820 x 1566 mm over en akselavstand på 2600 mm, og under panseret skal det sitte utslippsvennlige 1,6-liters diesel- og bensinmotorer som innfrir kravene i EuroVI.