-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
SsangYong lokker til Genève
SsangYong forteller at de skal vise frem et nytt konsept på Genève-utstillingen.
Foreløpig må vi nøye oss med disse skissene og litt informasjon.
Sist høst viste det koreanske selskapet frem XIV-1 Concept i Frankfurt, og nå er telleverket kommet til XIV-2 (eXciting User Interface Vehicle 2) – en CUV (crossover utility vehicle) «med gledesfaktor».
LES OM: Action fra SsangYong
De kaller den en strategisk modell for det globale markedet, og ifølge SsangYong skal XIV-2 kombinere de robuste sidene fra en kraftig SUV med dynamikken til en åpen sportsbil. Og selvsagt skal den appellere til unge mennesker.
Bilen har en spesiell takkonstruksjon med en automatisk kalesje som kan kjøres bort når man ønsker vind i håret.
XIV-2 måler 4166 x 1820 x 1566 mm over en akselavstand på 2600 mm, og under panseret skal det sitte utslippsvennlige 1,6-liters diesel- og bensinmotorer som innfrir kravene i EuroVI.