-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
SsangYong lokker til Genève
SsangYong forteller at de skal vise frem et nytt konsept på Genève-utstillingen.
Foreløpig må vi nøye oss med disse skissene og litt informasjon.
Sist høst viste det koreanske selskapet frem XIV-1 Concept i Frankfurt, og nå er telleverket kommet til XIV-2 (eXciting User Interface Vehicle 2) – en CUV (crossover utility vehicle) «med gledesfaktor».
LES OM: Action fra SsangYong
De kaller den en strategisk modell for det globale markedet, og ifølge SsangYong skal XIV-2 kombinere de robuste sidene fra en kraftig SUV med dynamikken til en åpen sportsbil. Og selvsagt skal den appellere til unge mennesker.
Bilen har en spesiell takkonstruksjon med en automatisk kalesje som kan kjøres bort når man ønsker vind i håret.
XIV-2 måler 4166 x 1820 x 1566 mm over en akselavstand på 2600 mm, og under panseret skal det sitte utslippsvennlige 1,6-liters diesel- og bensinmotorer som innfrir kravene i EuroVI.