-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Spano lever
Egentlig hadde jeg ikke ventet å se igjen min største opplevelse fra fjorårets Genève-utstilling. Men folkene bak GTA Spano påstår at de lever i beste velgående. Undere skjer fremdeles.
Det var liksom så helt sinnssykt. Å finne en nydelig bil med solide prestasjoner der alt, inklusive V10-motoren på 8,3 liter og den 7-trinns klikk-klass-kassa, er konstruert og bygget så å si hjemme på gutterommet.Hvilket selvfølgelig er å overdrive. Folkene bak bilen har solid racing-erfaring, bygger og driver en rekke konkurransebiler, og da er vi et stykke unna gamle dagers skur med leirgulv. En proff racingstall i dag, nesten uansett hvilke klasser de konkurrerer i, ser ut som laboratorier med enorme mengder kunnskap og praksis, og – selvfølgelig – med tilgang på alt det alle andre også har tilgang på, gjennom nettet.Det eneste nettet ikke kan skaffe er funding, og hvor finansene til dette eventyret kommer fra aner jeg ikke. Kanskje de allerede har sine 99 kunder, og har fått alle til å betale på forskudd?Ingen grunn til å gjengi beskrivelsen av bilen, du fikk alt du trengte i fjor.LES MER HERDisse linjene, og bildene, bare for å fortelle hvor hyggelig det er når man, så overraskende, treffer igjen en man har møtt en gang og egentlig aldri regnet med å skulle se igjen.