-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist






























































Sporty fra Lexus
Lexus viser seg fra sin mest lekne side på bilutstillingen i Genève neste måned. Her er godbitene.
Det er den nye coupéen som skal stå i søkelyset på Lexus-standen i Genève. Vi møtte den første gang i Tokyo sist høst, og i Detroit sto den i en mer brutal utgave.
Toppmodellen RC F har en 5,0-liters V8 som kan skryte av 450 hestekrefter og et dreiemoment på 520 Newtonmeter. Det gjør den til den mest muskuløse Lexus med V8-motor noensinne.
Heldigvis, med hensyn til norske avgifter, kommer den også i mer siviliserte utgaver, som RC 350 og RC 300h. Førstnevnte har en 3,5-liters V6 mens RC 300h har samme drivlinje som IS 300h og GS 300h, noe som vil gjøre den attraktiv for Norge.
I Genève vises RC også i en F Sport-versjon med eksklusiv styling og mer sportslige kjøreegenskaper.
Konseptbilen RC F GT3 er en klar indikasjon på at Lexus har til hensikt å bygge en racingutgave av RC Coupé.