-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Velkommen til utstilling!
Foto: Jon Winding-Sørensen
Kjipt å ikke ha sørget for akkreditering på forhånd!
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det første som møtte oss var en Le Mans-bil. Arrangørklubben har også fatt en stand nå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det andre som møtte oss var et nytt/gammel merke. Ermini.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Heldigvis hadde de med en klassisk Ermini også. Denne skal du få høre mer om.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Tata har med seg nyheter fra Delhi-utstillingen. Dette er Bolt.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Men Tata kan også vise frem en ny konseptbil, Nexon heter den.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Den opprinnelige Disco Volante Coupé er kanskje ikke verdens vakreste.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Rekk opp hånden dere som syns en moderne Alfa Disco Volante bør være rød!
Foto: Jon Winding-Sørensen
En liten del av verdens befolkning fikk det første glimt av den nyeste fra Königsegg. Men like spennende er det vel egentlig at nå skal de bygge sin egen fabrikk og flytte ut av leide lokaler.
Foto: Jon Winding-Sørensen
En liten del av verdens befolkning fikk det første glimt av den nyeste fra Königsegg. Men like spennende er det vel egentlig at nå skal de bygge sin egen fabrikk og flytte ut av leide lokaler.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Så deilig å få bekreftet at Gumpert ikke var død. Apollo-sto der, tøffere enn noen gang.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Men Gumpert viste også en ny modell. Explosion. Virkelig. 2-liters motor på 420 hester!
Foto: Jon Winding-Sørensen
Men Gumpert viste også en ny modell. Explosion. Virkelig. 2-liters motor på 420 hester!
Foto: Jon Winding-Sørensen
De første glimtene fra Sbarros verden. Jo eldre han blir, jo villere blir skapningene hans.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro i Genève
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro i Genève
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro i Genève
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro i Genève
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro i Genève
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro i Genève
Foto: Jon Winding-Sørensen
GT 3 bilen til Lexus var like lekker som på bildene.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nissan kommer med sin nye NV 200 - her i el-utgave.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Hvis du virkelig visste at dette er en Nimrod, er du så god at jeg ikke helt tror på deg. Du har tittet!
Foto: Jon Winding-Sørensen
Lave biler kan være et problem. Og slike situasjoner blir ganske pinlige.
Foto: Jon Winding-Sørensen
MB Tech var for Mercedes hva Weissach er for Porsche. I dag er de fristilt og må selge sine tjenester. Er dette et vellykket visittkort?
Foto: Jon Winding-Sørensen
MB Tech
Foto: Jon Winding-Sørensen
Smart har vel utstillingens tetteste parkeringsplass. Det var visst også poenget.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Smart har vel utstillingens tetteste parkeringsplass. Det var visst også poenget.
Foto: Jon Winding-Sørensen
BMWs forhjulsdrevne blir en av utstillingens store stjerner.
Foto: Jon Winding-Sørensen
BMWs forhjulsdrevne blir en av utstillingens store stjerner.
Foto: Jon Winding-Sørensen
BMW i8 ser mye mer
BMW i8 ser mye mer
Tungt press på oss mennesker. Vi skal for eksempel designe våre liv.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det var litt forskjell på Peugeots 108 og Citroën-broderen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Citroëns C1 har det gladeste ansiktet.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Citroën hadde allerede klart å lage en Sveitser-spessial av sin flunkende nye C1.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Citroën hadde allerede klart å lage en Sveitser-spessial av sin flunkende nye C1.
Foto: Jon Winding-Sørensen
C-Elysee heter den nye WTCC raceren til Citroen. Ser tøff ut, men hva slags navn er nå det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
C-Elysee heter den nye WTCC raceren til Citroen. Ser tøff ut, men hva slags navn er nå det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Volvos siste konsept før den store SUVen kommer ser veldig bra ut. Men siden når er brunt blitt den mest fotogene fargen?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Volvos siste konsept før den store SUVen kommer ser veldig bra ut. Men siden når er brunt blitt den mest fotogene fargen?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd Mansory hadde vært borti disse Aston-ene. Den grønne med gul er imidlertid klassisk Aston-racing.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd Mansory hadde vært borti disse Aston-ene. Den grønne med gul er imidlertid klassisk Aston-racing.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd Mansory hadde vært borti disse Aston-ene. Den grønne med gul er imidlertid klassisk Aston-racing.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Fra Alfa ventes det en verdensnyhet, men det er da alt for tidlig for Mazda-fellesbilen? Svar i morgen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Mye aktivitet på Ferrari-standen, men ikke tegn til noe virkelig nytt. De greier seg uten!
Foto: Jon Winding-Sørensen
Siste gang vi møter Lancia?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Abarth feirer 50 år for en av de giftigste skorpionene: 695.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Og Abarth har heldigvis tatt med en av de opprinnelige 695-kruttlappene.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Herlig med litt amerikansk jern. Challenger fra Dodge.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Franske Parris, elektrisk og momsfri, skulle jeg gjerne sett nærmere på.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Franske Parris, elektrisk og momsfri, skulle jeg gjerne sett nærmere på.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det har sine begrensninger med pressekort på en ikke-helt-pressedag. Nærmere kom jeg ikke Twingos hekkmotor i dag.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det har sine begrensninger med pressekort på en ikke-helt-pressedag. Nærmere kom jeg ikke Twingos hekkmotor i dag.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro
Foto: Jon Winding-Sørensen
Königsegg One:1
Foto: Jon Winding-Sørensen
Königsegg One:1
Foto: Jon Winding-Sørensen
Königsegg One:1
Foto: Jon Winding-Sørensen
Königsegg One:1
Foto: Jon Winding-Sørensen
Königsegg One:1
Foto: Jon Winding-Sørensen
Dette er en helt
Dette må være en helt uvanlig Pagani Huayra. Kjempefinne bak, skikkelige aerodynamikk under bilen, lettvekt (se hvordan frontruta er festet, med ekstra klips). Svar i morgen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Dette må være en helt uvanlig Pagani Huayra. Kjempefinne bak, skikkelige aerodynamikk under bilen, lettvekt (se hvordan frontruta er festet, med ekstra klips). Svar i morgen
Foto: Jon Winding-Sørensen
Dette må være en helt uvanlig Pagani Huayra. Kjempefinne bak, skikkelige aerodynamikk under bilen, lettvekt (se hvordan frontruta er festet, med ekstra klips). Svar i morgen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Første gang jeg har sett balletten mime hvordan man drar lakenet av en ny Huracan.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Første gang jeg har sett balletten mime hvordan man drar lakenet av en ny Huracan.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Stingray fra Chevrolet er også ganske mektig.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Mitsubishi sørger i hvert fall for å minne oss om deler av deres glade fortid.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Mitsubishi mener også noe om fremtiden. De ga oss Europa-premiere på XR-konseptet.
Foto: Jon Winding-Sørensen
For meg er Binz et nytt navn blant vulgarisererne. De gjør åpenbart jobben bra.
Foto: Jon Winding-Sørensen
For meg er Binz et nytt navn blant vulgarisererne. De gjør åpenbart jobben bra.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Peugeots CEO Maxime Picat midt i flokken. Han var glad for Fjorårets bil prisen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det var en fornøyelse å høre Peugeot-sjefen, Maxime Picat, svare intervjuere på flytende mandarin. Han er tidligere Peugeot-sjef i Kina.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Forbausende mange Car of the Year jurymedlemmer som ikke møtte opp for å få COTY-badgen på brystet og så kunne sole seg i glansen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Denne bilen ble ikke Fjorårets Bil.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Denne bilen ble heller ikke Fjorårets Bil.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Denne bilen ble i hvert fall ikke Fjorårets Bil.
Foto: Jon Winding-Sørensen
På utsiden hadde Mercedes heldigvis laget et kontrapunkt til Dinky-modellene inne på messen. En Unimog-kjempe, klar til jorda rundt.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Mercedes stilte også med en transportabel terrengbane, med vippehuske, og G-Klasse. Kiler i magan på toppen der.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Mens Peugeot ber oss designe våre liv, krever Kia at jeg skal lade opp sjelen min. Jeg tror heller jeg tar en øl!
Foto: Jon Winding-Sørensen
Noe som gledet mest. Magna er ikke akkurat konsumentvare, men meget viktig som konsulent for bilfabrikkene. Nå reklamerte de for seg selv i en av Genèves travleste undergrunn-passasjer.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Opel hadde en førpresentasjon av sine Adam-nyheter i eget lokale, et godt stykke unna utstillingen. Litt fredeligere miljø.
Opel hadde en førpresentasjon av sine Adam-nyheter i eget lokale, et godt stykke unna utstillingen. Litt fredeligere miljø.
Genève i endring
Du har en gammel Ferrari V8-motor med girkassa rett bak. Hva er det logiske å gjøre med den? Sette på fire hjul og et sete? Selvfølgelig. Dette tegner til å bli et glimrende Genève-show.
Annonse
Jeg blir så glad når jeg kommer bort på Sbarro-standen og ser at den gamle helten er mer spinnvill enn noen gang.
Mindre bilMange godbiternå er de jo blitt formel-racere ogsåEn til enInnfridde forventningerFjorårets Bilhvordan stemmene ble gittskåret fire stjernerVW-showPS!