-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Qoros til Genève
Qoros, den nye kineseren, imponerte da den debuterte i Genève i år. Neste år kommer de til utstillingen der med en ny modell.
Qoros, som har brukt året etter debuten til å sette opp en stor salgsorganisasjon hjemme i Kina, og en litt mer beskjeden og «føle-seg-frem»-organisasjon i Europa, forteller nå at ikke bare kommer de tilbake til Genève i 2014, de gjør det med en flunkende ny modell.
Akkurat hvor flunkende ny, forteller de ikke. Bortsett fra at de bekrefter at den kommer på Qoros 3-basis, tilsvarende det understellet som dagens produksjonsmodell 3 Sedan bygges på.
Dermed er det veldig sannsynlig at det blir en versjon av en av de to konseptbilene vi så i Genève: Estate Concept eller Cross Hybrid Concept uten hybrid-delen.
Jeg tipper vel på stasjonsvognen, den er mer distinkt og fyller en nisje som er ganske annerledes enn nisjen til Sedanen. Crossoveren er meget vagere i uttrykket og kan lett bli sett på som en litt mykere versjon av Sedanen.
Det er ikke akkurat det kineserne går for nå.
Sannsynligvis er det også for tidlig å kunne vente seg noen hybridversjon derfra ennå. Oppskriften, med den 1,2-liters motoren, trenger nok fremdeles en modnings-, test- og evalueringsperiode.
Qoros lover at det skal ta maksimalt ett år mellom hver nye modell, samtidig som de gikk ut og lovte oss kvalitet og design som vi ikke er vant til fra den kanten av verden.
Akkurat det ble bevist i konkrete former sist september da 3 Sedan ble den første bilen utviklet og bygget i Kina som skåret fem stjerner i EuroNCAP øvelsene.