-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tredje modell på tre år
For tredje år på rad stiller Qoros i Genève med en produksjonsklar modell. Men Europa er foreløpig ikke prioritert.
I 2013 var det sedan, i fjor en femdørs hatch, begge med betegnelsen Qoros 3. I år er turen kommet til Qoros 3 City SUV. «Perfekt for urban cruising og landeveiskjøring», hevder Qoros.
City SUV-en er ikke ulik kombikupeen, men har ekstra bakkeklaring, større hjul og ekstra plastbeskyttelse langs kanaler og skjermer. Kombinert med høyere sittestilling, skal det få deg til å assosiere bilen med noe som trives utenfor asfaltjungelen.
Egen sky
Dessuten har Qoros gode tilkoblingsmuligheter for smarttelefoner og spesialutviklede app-er under paraplybetegnelsen QorosQloud.
Den tredje Qoros-modellen ble lansert i Kina i desember. Der har de etablert et ganske omfattende salgsapparat allerede.
Men det er liten tvil om at bilene er utviklet med tanke på eksport, de har blant annet gått helt til topps i EuroNCAP kollisjonstester som eneste Kina-merke.
Men når man har verdens største bilmarked rett utenfor døra, er det kanskje ikke første prioritet å få startet salget på andre kontinenter. Så i Europa har man foreløpig satt opp to testmarkeder, Slovenia og Slovakia.