-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er Kona Electric
Denne bilen er det mange som venter på. Her får du nyttige detaljer om Kona Electric.
Du kan se Kona hos din Hyundai-forhandler, men ikke versjonen som frister flest nordmenn. Kona Electric skal nemlig debutere på Genève-utstillingen neste uke, men nå har Hyundai sluppet viktig informasjon – med unntak av prisen.
Bilen kombinerer to egenskaper som er raskt voksende – den er en kompakt SUV og den har elektrisk drivlinje. Dessuten ser den kul ut, og mulighetene for individualisering er til stede.
Kona Electric skal leveres med to alternative drivlinjer og ditto tilhørende batteripakker.
Basisversjonen har en motor på 135 hestekrefter og en batteripakke på 39,2 kWt som skal holde til en rekkevidde på 300 kilometer etter den nye, og mye strengere, WLTP-standarden.
Den gjør null til hundre på 9,3 sekunder og har en toppfart på 167 km/t. På vanlig strømnett lader du den hjemme i løpet av 6 timer og 10 minutter, men om du kjører innom en hurtiglader med 100 kW hastighet fyller du batteriene til 80 % kapasitet i løpet av 54 minutter.
Ønsker du mer krefter og lengre rekkevidde kan du velge utgaven med kraftigere motor og større batteripakke. Da får du 204 hestekrefter og en batterikapasitet på 64 kWt – nok til en rekkevidde på inntil 470 kilometer.
Toppfarten er den samme, men akselerasjonen går nå unna på 7,6 sekunder. Som ved standard batteripakke kan du lade den 80 prosent i løpet av 54 minutter på hurtiglader, mens du på en hjemmelader trenger 9 timer og 40 minutter fra tom til full.
Kona Electric har alt du forventer å finne av sikkerhetsutstyr på en moderne bil. Den måler 418 x 180 x 157 cm over en akselavstand på 260 cm. Bagasjerommet har en kapasitet på 332 liter med ladekabelen på plass.
Vi regner med å få flere detaljer om leveringstid og priser i Genève neste uke.