-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er Kona Electric
Denne bilen er det mange som venter på. Her får du nyttige detaljer om Kona Electric.
Du kan se Kona hos din Hyundai-forhandler, men ikke versjonen som frister flest nordmenn. Kona Electric skal nemlig debutere på Genève-utstillingen neste uke, men nå har Hyundai sluppet viktig informasjon – med unntak av prisen.
Bilen kombinerer to egenskaper som er raskt voksende – den er en kompakt SUV og den har elektrisk drivlinje. Dessuten ser den kul ut, og mulighetene for individualisering er til stede.
Kona Electric skal leveres med to alternative drivlinjer og ditto tilhørende batteripakker.
Basisversjonen har en motor på 135 hestekrefter og en batteripakke på 39,2 kWt som skal holde til en rekkevidde på 300 kilometer etter den nye, og mye strengere, WLTP-standarden.
Den gjør null til hundre på 9,3 sekunder og har en toppfart på 167 km/t. På vanlig strømnett lader du den hjemme i løpet av 6 timer og 10 minutter, men om du kjører innom en hurtiglader med 100 kW hastighet fyller du batteriene til 80 % kapasitet i løpet av 54 minutter.
Ønsker du mer krefter og lengre rekkevidde kan du velge utgaven med kraftigere motor og større batteripakke. Da får du 204 hestekrefter og en batterikapasitet på 64 kWt – nok til en rekkevidde på inntil 470 kilometer.
Toppfarten er den samme, men akselerasjonen går nå unna på 7,6 sekunder. Som ved standard batteripakke kan du lade den 80 prosent i løpet av 54 minutter på hurtiglader, mens du på en hjemmelader trenger 9 timer og 40 minutter fra tom til full.
Kona Electric har alt du forventer å finne av sikkerhetsutstyr på en moderne bil. Den måler 418 x 180 x 157 cm over en akselavstand på 260 cm. Bagasjerommet har en kapasitet på 332 liter med ladekabelen på plass.
Vi regner med å få flere detaljer om leveringstid og priser i Genève neste uke.