-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
GTI for de mest lekelystne
Volkswagen lanserer nå sin nye GTI i en Clubsport-utgave med ekstra krefter og kjøreegenskaper skreddersydd for Nordsløyfa.
De sprekeste versjonene av nye Golf 8 er akkurat ankommet markedet, men de som er ute etter noe mer ekstremt må vente en stund til – her kommer nemlig spesialutgaven de mest ihuga GTI-entusiastene ønsker seg. De som gjerne tar med bilen på bane for å leke seg.
Les også: Hittil raskeste serieprodusert Golf
Golf GTI Clubsport benytter den samme 2,0-literen som nye Golf GTI, men her henter de ut hele 300 hestekrefter – 55 mer enn i originalen. Et dreiemoment på 400 Newtonmeter er i tillegg 30 Nm ekstra.
Bilen har et spesielt Nürburgring kjøreprogram som tilpasser fjæring, dempere og styring til den utfordrende banen.
GTI Clubsport har en rekke detaljer som viser bilens aggressive egenskaper, for eksempel fronten med de store luftinntakene og spoileren som leder luftstrømmen i ideell retning.
Volkswagen presiserer at frontspoileren og bakvingen er mer enn bare designelementer, de sørger også for betydelig økt marktrykk.
Øvrige spesialiteter er 18-tommers felger, en spesialformet diffuser, 10 mm mindre bakkeklaring og bredere sideskjørt. En annen spesiell detalj er ovale enderør i stedet for runde på sportseksosen.
Innendørs er bilen utstyrt med premium sportsseter kledd med ArtVelours som skal gi enda bedre sidestøtte i raske kurver, pluss et sportsratt med perforert skinn og hendler for den 7-trinns DSG-kassen. Og selvsagt – pedaler med alu-look.
Null til hundre på under seks, og toppfarten sperret ved 250.