-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GTI for de mest lekelystne
Volkswagen lanserer nå sin nye GTI i en Clubsport-utgave med ekstra krefter og kjøreegenskaper skreddersydd for Nordsløyfa.
De sprekeste versjonene av nye Golf 8 er akkurat ankommet markedet, men de som er ute etter noe mer ekstremt må vente en stund til – her kommer nemlig spesialutgaven de mest ihuga GTI-entusiastene ønsker seg. De som gjerne tar med bilen på bane for å leke seg.
Les også: Hittil raskeste serieprodusert Golf
Golf GTI Clubsport benytter den samme 2,0-literen som nye Golf GTI, men her henter de ut hele 300 hestekrefter – 55 mer enn i originalen. Et dreiemoment på 400 Newtonmeter er i tillegg 30 Nm ekstra.
Bilen har et spesielt Nürburgring kjøreprogram som tilpasser fjæring, dempere og styring til den utfordrende banen.
GTI Clubsport har en rekke detaljer som viser bilens aggressive egenskaper, for eksempel fronten med de store luftinntakene og spoileren som leder luftstrømmen i ideell retning.
Volkswagen presiserer at frontspoileren og bakvingen er mer enn bare designelementer, de sørger også for betydelig økt marktrykk.
Øvrige spesialiteter er 18-tommers felger, en spesialformet diffuser, 10 mm mindre bakkeklaring og bredere sideskjørt. En annen spesiell detalj er ovale enderør i stedet for runde på sportseksosen.
Innendørs er bilen utstyrt med premium sportsseter kledd med ArtVelours som skal gi enda bedre sidestøtte i raske kurver, pluss et sportsratt med perforert skinn og hendler for den 7-trinns DSG-kassen. Og selvsagt – pedaler med alu-look.
Null til hundre på under seks, og toppfarten sperret ved 250.