-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Diskret bombe
Ikke la deg lure av kamuflasjen – dette blir den sprekeste serieproduserte VW Golf noensinne.
Selv om Golf GTI er potent, er det mange som ønsker seg enda mer pulver. Da kan denne være løsningen – Golf R20.
LES VÅR PRØVEKJØRING AV GOLF GTI
Mens toppen av Golf-familien tidligere har vært V6-motorisert, har R20 en firer. Men tro ikke at det innebærer et kompromiss med hensyn til ytelser. Snarere tvert om!
Når Golf R20 avdukes i Frankfurt i midten av september, har det en turbomatet 2-liter god for ca 270 hk. Med et solid dreiemoment over et stort register, vil den klare null til hundre på drøye fem sekunder.
Mange av designelementene fra GTI overføres til R20-utgaven som trolig får drift på alle fire hjul for best mulig å overføre de mange hestene til asfalten. En spesiell detalj er doble eksosrør, sentralt plassert i hekken.
I følge planen kommer de første eksemplarene av Gof R20 til Norge før julen ringes inn. Da kan du velge om du ønsker tre eller fem dører.