-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Diskret bombe
Ikke la deg lure av kamuflasjen – dette blir den sprekeste serieproduserte VW Golf noensinne.
Selv om Golf GTI er potent, er det mange som ønsker seg enda mer pulver. Da kan denne være løsningen – Golf R20.
LES VÅR PRØVEKJØRING AV GOLF GTI
Mens toppen av Golf-familien tidligere har vært V6-motorisert, har R20 en firer. Men tro ikke at det innebærer et kompromiss med hensyn til ytelser. Snarere tvert om!
Når Golf R20 avdukes i Frankfurt i midten av september, har det en turbomatet 2-liter god for ca 270 hk. Med et solid dreiemoment over et stort register, vil den klare null til hundre på drøye fem sekunder.
Mange av designelementene fra GTI overføres til R20-utgaven som trolig får drift på alle fire hjul for best mulig å overføre de mange hestene til asfalten. En spesiell detalj er doble eksosrør, sentralt plassert i hekken.
I følge planen kommer de første eksemplarene av Gof R20 til Norge før julen ringes inn. Da kan du velge om du ønsker tre eller fem dører.