-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny versting-Golf på test
Volkswagen har nylig presentert nye utgaver av Golf GTI og GTD, men tro ikke det stopper der. Her er den kommende versting-Golfen avslørt under testing.
Volkswagen har tradisjon for å toppe Golf-serien med en sekssylindret R32, men nå går ingeniørene i Wolfsburg nye veier. Stadig barskere konkurrenter i kombinasjon med mørke skyer på finans- og miljøhimmelen, tvinger dem til å tenke nytt. Svaret er Golf R20.
Her er sekseren vippet ut til fordel for en firer med turbo og direkteinnsprøyting. 4Motion skal sørge for å overføre kreftene til asfalten.
Heftig
Regn med rundt 270 hk og null-til-hundre på et lavt femtall. Toppspeeden blir den samme som tidligere – elektronisk begrenset til 250 km/t.
Eksteriøret vil får mye til felles med nye GTI, og blir langt fra prangende. De som kjører rundt i den dyreste Golf-modellen, ønsker ikke nødvendigvis å signalere det for tydelig til nabokretsen. Som våre bilder avslører får R20 doble eksosrør, sentralt plassert.
I startfasen skal den selges med tre dører, men det tar nok ikke lang tid før en mer praktisk 5-dørsutgave dukker opp.
I følge våre kilder skal bilen lanseres i forbindelse med 24-timersløpet på Nürburgring 21. den mai, og det er nettopp der Carparazzi har skutt disse bildene av noe som ser svært så ordinært og kjedelig ut. Utrolig hvor mye et bilde kan lyve!