-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fyr løs: nå er det Golf
- Velkommen til premiere-visning av nye Golf, står det. Det er vel for godt til å være sant. Men er det noe du vil spørre om, så spør.

Det er noe snodig med timingen her. Den aktuelle Golfen, Generasjon 7, ble vist på høsten for fire år siden.
Det er med andre ord høy tid for en facelift. (Og det er vel som facelift vi skal forstå «nye» i invitasjonen selv om noen minner meg på at faceliften på 5. generasjon var såpass stor at den plutselig ble Generasjon 6).
Men på den annen side omtales Generasjon 8 som en 2018-modell, med andre ord burde vi få de første signalene av den allerede neste år. Blir ikke derfor en faceliftlevetid på halvannet år i korteste laget?
Det er i hvert fall ett av de opplagte spørsmålene jeg kommer til å ha med meg når jeg skal til Wolfsburg torsdag.
Men samtidig viste jo VW sitt I.D. Concept, bygd på den nye modul-baserte elektro-plattformen MEB, i Paris med klare indikasjoner på at vi kommer til å se mye i den retningen fra 2020.
Hadde det ikke da vært like greit å vente med 8. generasjonen til da, slik at kunden kan velge mellom Ny Golf eller NY MEB-bil?
Imidlertid regner jeg med at de ikke kommer til å fortelle oss mye om fremtidig modellpolitikk, slik at vi får holde oss til det vi ser og kjenner.
Er det noen Golf-spørsmål du gjerne vil stille, så kom igjen og jeg skal formidle på denne siden når jeg er tilbake. Send meg dem på jon@bilforlaget.no eller Facebooksiden vår. Men vær sikker på én ting. Dieselgate kommer jeg ikke til å nevne med et ord – det blir for banalt.