-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sporty HR-V
Honda lanserer en spesialutgave av sin kompakt-SUV. Målgruppen er de som foretrekker sportslige kjøreegenskaper.
HR-V Sport heter spesialversjonen som nå settes i produksjon. Den får en sprekere motor, i tillegg til oppgradert chassis og en del sportslige detaljer.
Motoren er en 1,5-liters VTEC Turbo som vi kjenner fra Civic. Den byr på 182 lystige hester.
I kombinasjon med 6-trinns manuell girkasse er maks dreiemoment på 240 Nm i området 1900-5000 omdreininger. Med CVT-kasse reduseres momentet til 220 Nm.
Sport-utgaven har fastere oppsett enn en vanlig HR-V takket være noe Honda kaller «Performance Damper»-teknologi. Dette skal sørge for mindre krengning i svinger og redusere vibrasjoner fra ujevn asfalt.
Styringen er unik for denne modellen takket være Hondas «Agile Handling Assist»-teknologi som gir progressiv servo.
Blant designmessige spesialiteter er bilen utstyrt med en slank frontsplitter, sideskjørt, skjermmarkeringer og en mer aggressiv bakfanger – alt utført i sort.
I tillegg har utvendige speilhus, de doble eksosrørene og 18-tommers felgene spesialdesign for denne modellen.
LED hovedlys, kjørelys og blinklys er standard, mens hekken repliserer fronten med dekor i sort høyglans og sotede lykter.
Interiøret går i fargene sort og mørkerødt, og forsetene har ekstra sidestøtte i både pute og rygg for å understreke bilens sportslige egenskaper.
Produksjonen av HR-V Sport starter i desember, med utlevering i løpet av våre 2019.