-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
CR-V, endelig med diesel
Når en bil som har ligget på eller nær toppen i sitt segment i lang tid, endelig får en dieselmotor, så er det jevngodt med en komplett re-design. Det er i hvert fall hva Honda håper med Parisutstillingens CR-V. Dessuten er den jo lettere re-designet.
For endringene er både iøynefallende og viktige. Det iøynefallende er ny design på front og hekk, og endringer i interiøret, og er kanskje ikke så viktig som at 4x4-systemet er forbedret og at veltetendenshindringselektronikken (VSA = Vehicle Stability Assist) er standard på alle modellene sammen med 16 tommers hjul og større bremser. Standard er forresten også sidekollisjonsgardinene blitt.
Men det viktigste for en rekke markeder i Europa er nok at nå skal suksessmodellen også kunne leveres med en dieselmotor. Det dreier seg om 2,2 liters i-CTDi-motoren som i denne installasjonen later til å være innstilt på 140 hester og 340 Nm. Common Rail, Turbo og alt som hører med til en moderne dieseloppskrift finner du der. Motoren er Hondas egen, også her velger de å gjøre sin egen greie. Beundringsverdig.