-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
CR-V, endelig med diesel
Når en bil som har ligget på eller nær toppen i sitt segment i lang tid, endelig får en dieselmotor, så er det jevngodt med en komplett re-design. Det er i hvert fall hva Honda håper med Parisutstillingens CR-V. Dessuten er den jo lettere re-designet.
For endringene er både iøynefallende og viktige. Det iøynefallende er ny design på front og hekk, og endringer i interiøret, og er kanskje ikke så viktig som at 4x4-systemet er forbedret og at veltetendenshindringselektronikken (VSA = Vehicle Stability Assist) er standard på alle modellene sammen med 16 tommers hjul og større bremser. Standard er forresten også sidekollisjonsgardinene blitt.
Men det viktigste for en rekke markeder i Europa er nok at nå skal suksessmodellen også kunne leveres med en dieselmotor. Det dreier seg om 2,2 liters i-CTDi-motoren som i denne installasjonen later til å være innstilt på 140 hester og 340 Nm. Common Rail, Turbo og alt som hører med til en moderne dieseloppskrift finner du der. Motoren er Hondas egen, også her velger de å gjøre sin egen greie. Beundringsverdig.