-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
CR-V, endelig med diesel
Når en bil som har ligget på eller nær toppen i sitt segment i lang tid, endelig får en dieselmotor, så er det jevngodt med en komplett re-design. Det er i hvert fall hva Honda håper med Parisutstillingens CR-V. Dessuten er den jo lettere re-designet.
For endringene er både iøynefallende og viktige. Det iøynefallende er ny design på front og hekk, og endringer i interiøret, og er kanskje ikke så viktig som at 4x4-systemet er forbedret og at veltetendenshindringselektronikken (VSA = Vehicle Stability Assist) er standard på alle modellene sammen med 16 tommers hjul og større bremser. Standard er forresten også sidekollisjonsgardinene blitt.
Men det viktigste for en rekke markeder i Europa er nok at nå skal suksessmodellen også kunne leveres med en dieselmotor. Det dreier seg om 2,2 liters i-CTDi-motoren som i denne installasjonen later til å være innstilt på 140 hester og 340 Nm. Common Rail, Turbo og alt som hører med til en moderne dieseloppskrift finner du der. Motoren er Hondas egen, også her velger de å gjøre sin egen greie. Beundringsverdig.