-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Første bilder av Hyundais såpestykke
Hyundai har i dag offentliggjort de første bildene av sin kommende sedan – Ioniq 6.B
Her er det ikke vanskelig å se at aerodynamikk og minimal luftmotstand har stått i fokus for designerne, og bilen kan skryte av en cd-verdi på lave 0,21.
Et avansert system med over 700 parametriske piksler sørger dessuten for et unikt lyssystem både utvendig og innvendig kombinert med store skjermer på dashbordet.
Selvsagt får vi også høre om bærekraftige materialer som en del av Hyundais forpliktelse til ren mobilitet.
Hyundai beskriver Ioniq 6 som en «Electrified Streamliner» og den har klare likhetstrekk med konseptbilen Prophecy som Hyundai viste våren 2020.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, men bilen bygges på Hyundais avanserte 800 volts plattform, den samme som ligger under Ioniq 5, som tillater lynlading og gir mulighet for batteripakker med lang rekkevidde.
Vi loves flere detaljer når Ioniq 6 får sin verdenspremiere i juli.