-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stor familiebil fra Hyundai blir hybrid
Seoul (BilNorge.no/BIL): Hyundai Portico er navnet på en ny familiebil Koreas største produsent av biler vurderer å sette i produksjon.
Da bilen hadde verdenspremiere på bilutstillingen i Chicago tidligere i år, vakte den meget stor oppsikt. På den internasjonale bilutstillingen i Seoul viser Hyundai enda mer av bilen, og det er særlig forhandlere i USA og Canada som gjerne vil akkurat en slik bil.
For Portico er ikke som alle andre biler. Den er nemlig en hybrid med både en V6 bensinmotor på 3,6 liter samt to elektriske motorer. Det er én el-motor for forhjulene mens den andre drar bakhjulene. Bilen er laget med tanke på at den skal ha firehjulstrekk. Totalt leveres 136HK til forhjulene, mens elmotoren bak yter 83 HK.
Bilen er designet og utviklet ved Hyundais nye forskningssenter utenfor Seoul. Bilen som er 5 meget lang vil få tre seterekker med plass til seks personer.
Hyundai vil ikke snakke om planene for serieproduksjon. Men etter bilutstillingen i Chicago er det kommet sterkt press fra mange forhandlere – som mener at dette er bilen Hyundai trenger.