-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Hyundai Santa Fe
Blir ikke til å kjenne igjen
Hyundai har sendt ut de første bildene av en ny Santa Fe. Her er det lite som minner om forgjengerne.
Mens forrige generasjon av den koreanske SUV-en hadde moderne design med runde former og fancy lysdesign, er det noe helt annet vi møter når det produsenten definerer som femte generasjon ser dagens lys om noen uker. For her det virkelig mye LandRover Defender-inspirasjon.
Hele bilen har en kantet design, fra rektangulære hovedlykter og grill, via kantete skjermer som omkranser 21-tommers hjul til en rett avkuttet bakende med en stor bakluke og H-formede baklykter.
Som dagens modell vil også nykommeren leveres med mulighet for tre seterader, og Hyundai skryter av klasseledende innvendig plass samt en bakluke som gjør det lett å laste inn og ut større gjenstander.
Også interiøret er preget av rette vinkler. En stor berøringsskjerm for infotainment er kombinert med et 12,3-tommers digitalt instrumentpanel. Nederst på dashbordet er det plater til å lade to smartfoner på, i tillegg til USB-porter.
Hyundai skryter av bærekraftige materialer, som resirkulerte plastflasker i taktrekk, matter og seterygger samt «syntetisk skinn» i dørpaneler. Men du får også skinn og ekte treverk om du insisterer.
Foreløpig ikke et ord om tekniske data, men vi kan regne med at drivlinjene blir som tidligere med velg mellom bensin, diesel og ladbare hybrider. Dermed er den ikke aktuell for Norge hvor Hyundai utelukkende selger elbiler.
Vi loves mer informasjon i august.