-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Hyundai Santa Fe
Blir ikke til å kjenne igjen
Hyundai har sendt ut de første bildene av en ny Santa Fe. Her er det lite som minner om forgjengerne.
Mens forrige generasjon av den koreanske SUV-en hadde moderne design med runde former og fancy lysdesign, er det noe helt annet vi møter når det produsenten definerer som femte generasjon ser dagens lys om noen uker. For her det virkelig mye LandRover Defender-inspirasjon.
Hele bilen har en kantet design, fra rektangulære hovedlykter og grill, via kantete skjermer som omkranser 21-tommers hjul til en rett avkuttet bakende med en stor bakluke og H-formede baklykter.
Som dagens modell vil også nykommeren leveres med mulighet for tre seterader, og Hyundai skryter av klasseledende innvendig plass samt en bakluke som gjør det lett å laste inn og ut større gjenstander.
Også interiøret er preget av rette vinkler. En stor berøringsskjerm for infotainment er kombinert med et 12,3-tommers digitalt instrumentpanel. Nederst på dashbordet er det plater til å lade to smartfoner på, i tillegg til USB-porter.
Hyundai skryter av bærekraftige materialer, som resirkulerte plastflasker i taktrekk, matter og seterygger samt «syntetisk skinn» i dørpaneler. Men du får også skinn og ekte treverk om du insisterer.
Foreløpig ikke et ord om tekniske data, men vi kan regne med at drivlinjene blir som tidligere med velg mellom bensin, diesel og ladbare hybrider. Dermed er den ikke aktuell for Norge hvor Hyundai utelukkende selger elbiler.
Vi loves mer informasjon i august.