-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spør oss om Insignia
Denne uken skal BilNorge prøve helt nye Insignia. Hva lurer du på om bilen?

Det er glade dager hos Opel for tiden – og sikkert hektiske dager. Elbilen Ampera-e har forhåndssolgt i tusentalls og i løpet av året kommer en rekke nye modeller fra det tradisjonsrike tyske merket.
Og som om ikke det var nok: For noen uker siden ble hele Opel solgt til PSA-konsernet.
Det skal ikke være mangel på arbeid hos Opel-importøren dette året, i hvert fall.
En av de nye modellene, og den jeg gleder meg mest til ved siden av Ampera-e, er Insignia. Nå er den straks lanseringsklar, og denne uka skal jeg av gårde for å prøvekjøre den helt nye storbilen.
Klar til prøving er Grand Sport – sedanutgaven. Stasjonsvogna, kalt Sport Tourer, dukker opp i løpet av høsten, før Insignia-året avsluttes med en ny Country Tourer.
Nå har du sjansen til å fyre løs med spørsmål du måtte ha om den nye Insignia.
Sjekk nederst i artikkelen for hvordan du kan sende inn spørsmål.
Vi vet litt om Insignia allerede, blant annet priser og motorutvalg. Innstegsmotoren blir en 1,5-liters bensinmotor med 165 hestekrefter. Med utstyrsnivå Premium (Opel har i Norge valgt å kun ta inn Insignia med største utstyrspakke!) starter bilen på behagelige 334.900 kroner.
Det er riktignok med manuell girkasse. Nordmenn elsker automatgir, men på den motoren utgjør det et påslag på hele 51.000 kroner.
På den hyggeligere siden kan det jo sies at påslaget fra Grand Sport til Sport Tourer bare er 10.000 kroner. Det er nok mange som kommer til å vente til sommeren for å få stasjonsvogn fremfor sedan, tipper jeg.
Priser på Insignia Grand Sport og Sport Tourer finner du her.
Toppmodellen i Insignia-rekka blir en 2-liters bensinturbo med 260 hestekrefter.
Firehjulsdrift er tilgjengelig på noen av modellene (se link til prisene over), men flere 4x4-varianter vil dukke opp neste år.
Er det noe akkurat du lurer på angående Opel Insignia? Fyr løs spørsmål her!
Oppdatert: En tidligere utgave av denne artikkelen meldte at stasjonsvogna kommer i sommer. Dette er endret til høsten. Introduksjon av Sport Tourer skjer i september.