-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lexus med priser på IS
Med en startpris på under 400.000 går Lexus på jakt etter tyske premiumkonkurrenter med nye IS. Den blir merkets femte hybridmodell i Norge.

Sjefsingeniør Junichi Furuyama har vært klar på at BMW 3-serie er midt i kornet for nye IS.
En mer kompakt hybrid drivlinje med en firesylindret 2,5-liter er helt sentral for Lexus posisjonering, men da vi traff Furuyama i Detroit var han klar på at Lexus hadde satt seg et høyere mål; IS skulle bli mye morsommere å kjøre.
Derfor var det viktig at både han og alle som skulle jobbe med prosjektet visste hva de skulle komme frem til. Resultatet kommer etter uendelig mange testtimer, på testbaner over hele verden – blant dem Nürburgring. Sving for sving har de analysert hvordan den nye bilen oppleves, og sammenlignet det med konkurrentene.
- Jeg har hatt et mål om at nye IS skal være med på å forandre inntrykket folk har av Lexus. Vår fremtid skal handle mer om følelser, mer om aggressivitet og kjøreglede, sa Furuyama.
MER OM IS OG TEKNISKE DETALJER HER
Fra 397.600
Med 99 gram CO2 og kun 5 mg NOx har Lexus regnet seg frem til at nye IS300h har 90.000 lavere avgift enn en bil uten en hybrid drivlinje.
Selv den rimeligste modellen, Comfort, som starter på 397.600 kroner eksklusiv levering, har et rimelig godt utstyrsnivå. De fleste vil nok hoppe til Executive som starter på 426.400 kroner, eller Executive Plus som starter på 458.100 kroner.
Begge disse kan utstyres med ulike pakker som inneholder utstyr som LED-hovedlys, radarstyrt fartsholder og navigasjon.
De som ønsker alt, plukker toppmodellen Luxury, og må lette lommeboka for 528.800 kroner.
For de sportslige
Lexus fortsetter også å komme med et tilbud til de som ønsker et mer sportslig utseende og oppsett for sin bil.
F Sport-versjonen inkluderer utstyr som tøffere front, formstøpte seter, ratt med paddle shift, aluminiumsdetaljer, adaptivt justerbart chassis. I tillegg får du de samme digitale instrumentene som finnes i supersportsbilen LFA.
F Sport starter på 467.500, også her har du ulike former for pakker med større stereo, og LED-hovedlys.
Selger det han får
De første ISene kommer til Norge i juni, og Lexus norske sjef, Jan Christian Holm, melder om god interesse. Han regner med å selge de bilene han får tilgang til i 2013, og IS vil bli et viktig tilskudd for Lexus i Norge.
- Antallet biler avhenger veldig av tilgangen på biler fra fabrikken, men vi har indikasjoner på ca 175 biler i år (fra juni) og alle de skal vi selge! Neste år tror vi på mellom 300 og 350 biler, sier Holm.