-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Pop Jaguar endrer utseende
Tre år er gått siden Jaguar lanserte XF. Nå står den foran en ansiktsløftning, og kanskje dukker den også opp i en ny form.
Det var på bilutstillingen i Frankfurt høsten 2007 at Jaguar debuterte sin nye mellomklassebil. XF overtok for den ikke spesielt populære S-Type, og målet var å utfordre de tyske volumselgerne - BMW 5-serie, Mercedes E-Klasse og Audi A6.
Tilsvarende volum som de tyske har det aldri blitt på XF, men den nye Jaguar-designen appellerer utvilsomt til en langt bredere målgruppe enn forgjengeren, S-Type.
Siden XF-lanseringen har konkurransen blitt skjerpet ytterligere med nye modeller fra BMW og Mercedes, men Jaguaren er absolutt et alternativ å vurdere for de som tør å skille seg ut i nabolaget.
LES VÅR TEST: Millionærene
På bildene ser vi at det foretas endringer i front og hekk, sannsynligvis for at XF skal bli mer lik storebror - nye XJ. Dette kommer best til uttrykk gjennom de nye lyktene.
LES OGSÅ: Våre førsteinntrykk av ny XJ
Vi regner også med noen små oppgraderinger av interiøret, og motorene må fornyes eller oppgraderes for å innfri utslippskravene i Euro5 hvis bilene fortsatt skal kunne registreres i de fleste europeiske land fra årsskiftet.
Det ryktes også at en XF stasjonsvogn er under utvikling, og at denne vil avdukes i forbindelse med ansiktsløftningen tidlig i 2011. Genève-utstillingen i mars kan kanskje være en passende anledning.