-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Pop Jaguar endrer utseende
Tre år er gått siden Jaguar lanserte XF. Nå står den foran en ansiktsløftning, og kanskje dukker den også opp i en ny form.
Det var på bilutstillingen i Frankfurt høsten 2007 at Jaguar debuterte sin nye mellomklassebil. XF overtok for den ikke spesielt populære S-Type, og målet var å utfordre de tyske volumselgerne - BMW 5-serie, Mercedes E-Klasse og Audi A6.
Tilsvarende volum som de tyske har det aldri blitt på XF, men den nye Jaguar-designen appellerer utvilsomt til en langt bredere målgruppe enn forgjengeren, S-Type.
Siden XF-lanseringen har konkurransen blitt skjerpet ytterligere med nye modeller fra BMW og Mercedes, men Jaguaren er absolutt et alternativ å vurdere for de som tør å skille seg ut i nabolaget.
LES VÅR TEST: Millionærene
På bildene ser vi at det foretas endringer i front og hekk, sannsynligvis for at XF skal bli mer lik storebror - nye XJ. Dette kommer best til uttrykk gjennom de nye lyktene.
LES OGSÅ: Våre førsteinntrykk av ny XJ
Vi regner også med noen små oppgraderinger av interiøret, og motorene må fornyes eller oppgraderes for å innfri utslippskravene i Euro5 hvis bilene fortsatt skal kunne registreres i de fleste europeiske land fra årsskiftet.
Det ryktes også at en XF stasjonsvogn er under utvikling, og at denne vil avdukes i forbindelse med ansiktsløftningen tidlig i 2011. Genève-utstillingen i mars kan kanskje være en passende anledning.