-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Pop Jaguar endrer utseende
Tre år er gått siden Jaguar lanserte XF. Nå står den foran en ansiktsløftning, og kanskje dukker den også opp i en ny form.
Det var på bilutstillingen i Frankfurt høsten 2007 at Jaguar debuterte sin nye mellomklassebil. XF overtok for den ikke spesielt populære S-Type, og målet var å utfordre de tyske volumselgerne - BMW 5-serie, Mercedes E-Klasse og Audi A6.
Tilsvarende volum som de tyske har det aldri blitt på XF, men den nye Jaguar-designen appellerer utvilsomt til en langt bredere målgruppe enn forgjengeren, S-Type.
Siden XF-lanseringen har konkurransen blitt skjerpet ytterligere med nye modeller fra BMW og Mercedes, men Jaguaren er absolutt et alternativ å vurdere for de som tør å skille seg ut i nabolaget.
LES VÅR TEST: Millionærene
På bildene ser vi at det foretas endringer i front og hekk, sannsynligvis for at XF skal bli mer lik storebror - nye XJ. Dette kommer best til uttrykk gjennom de nye lyktene.
LES OGSÅ: Våre førsteinntrykk av ny XJ
Vi regner også med noen små oppgraderinger av interiøret, og motorene må fornyes eller oppgraderes for å innfri utslippskravene i Euro5 hvis bilene fortsatt skal kunne registreres i de fleste europeiske land fra årsskiftet.
Det ryktes også at en XF stasjonsvogn er under utvikling, og at denne vil avdukes i forbindelse med ansiktsløftningen tidlig i 2011. Genève-utstillingen i mars kan kanskje være en passende anledning.