-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Jeepen som sprakk
Den skulle egentlig vært hemmelig frem til New York Auto Show i påsken, men da et nettsted lekket nyheten valgte Jeep å sende ut offisielle bilder og en kort melding.
Det var til og med hemmelig hva bilen skulle hete – man visste bare at det skulle lanseres en ny modell som erstatning for Liberty. Nå vet vi at navnet blir Jeep Cherokee, velklingende for alle Jeep-entusiaster.
Det første man legger merke til er en helt ny front. Riktignok er de klassiske syv luftinntakene der, men de har en tydelig knekk på midten og er mye lavere enn det vi har sett på Jeep-modeller tidligere.
Som om ikke det var endringer store nok, har den nye modellen også helt nye, todelte frontlykter med LED kjørelys integrert.
Foreløpig sier ikke Jeep et ord om drivlinjer, men det har versert rykter om at Cherokee skal dele plattform med Alfa Romeo Giulietta, for øvrig den samme som benyttes av Dodge Dart. Det kan bety valg mellom for- og firehjulsdrift og firesylindrede motorer.
Jeep lover at nye Cherokee skal på (det amerikanske) markedet i løpet av tredje kvartal 2013, og at drivlinjene blir inntil 45 prosent mer effektive enn hos forgjengeren – noe som nærmest bekrefter at de går for mindre slagvolum.
Vår medarbeider er på plass i New York i påsken, og da får vi sikkert flere detaljer.