-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hva skjuler seg her? Jetta
Volkswagen er nesten klar med en ny Jetta. Grundige bremsetester er blant tiltakene som nå gjennomføres før den endelige produksjonen spikres.
Sist gang vi viste spionbilder av neste Jetta her på BilNorge, var den kraftig kamuflert bak tykke paneler. Men nå begynner Volkswagen å bli mer uvørne med innpakningen av sin kompakte sedan.
Selv om deler av bilen fortsatt er dekket til, er det meste nå klart for produksjon. Og det du ikke ser på bildene, sørger våre illustratører for å vise deg i sine datamanipulsasjoner. De har nok blant annet fått god hjelp av konseptbilen som sto på Detroit-utstillingen i januar.
Bilen får et moderne VW-utttrykk, slik vi er blitt vant til fra bl.a. Golf og Polo. Plattformen deler den med Golf VI.
Ikke helt ny
Og som Golf VI er heller ikke neste Jetta en helt ny bil – snarere en omfattende facelift. Den får en oppdatert plattform og blir trolig både lengre og bredere enn dagens modell.
Som dagens Jetta skal også den neste produseres ved Volkswagens anlegg i Puebla i Mexico. Målet er å selge 160.000 biler årlig, og selv om de fleste forblir på amerikansk jord håper nok VW den blir mer populær enn forgjengeren også i Europa.
Produksjonen av nye Jetta starter etter planen i fjerde kvartal, men til oss kommer den ikke før i 2011. Innen da har vi fått en ny Passat på plass, og den vil nok i stor grad avgjøre hvilken posisjon en ny Jetta får.