-
Takstansvarlig/ Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Suzuki Jimny: Helst utenfor allfarvei
Den lille, høye Jimny har røtter langt tilbake, men den blir stadig oppdatert og forbedret.

Først publisert i BIL 4 - 2005.
I Jimny sitter man høyt med god oversikt, og den er lett å parkere. Når man har kjørt feil behøver den veldig liten snuplass, og det er kjekt å ha en smule terrengegenskaper når man roter seg inn på ukjente stier.
Jimny har rammeunderstell og firehjulsdrift med reduksjonsgear, og legger man til 19 cm bakkeklaring og korte overheng, skjønner man at den ikke gir opp straks veien tar slutt. På vanlig vei kan Jimny være en utfordring. Den hopper og spretter over selv de minste ujevnheter. Man velger mellom bakhjulsdrift, firehjulsdrift høygear og lavgear med tre knapper på dashbordet, ikke spaker som tidligere.
Verken motoren eller gearkassa er særlig moderne, man bør hele tiden ha riktig turtall og gear. I motorveihastighet føler man seg modig når man prøver å følge med resten av trafikken. Det er motorstøy, mye vindsus og styringen er lite retningsstabil. Over asfaltskjøter slår hjulopphenget merkbart og hørbart.
Til å være en billig småbil med gammel konstruksjon er det lett å trives bak rattet i Jimny. Gearspaken og rattet sitter der de skal og man ser tydelig instrumentpanelet. Ikke er det altfor spartansk heller, den har sentrallås, elektriske vinduer og sidespeil, varmeseter og klimaanlegg. ABS-bremser og et par kollisjonsputer er standard.
Suzuki Jimny 1.3 4X4
Pris: kr. 194.900,-
Motor: 4-sylindret rekkemotor. 1328 ccm. 62,5 kW (82 hk) v/6000 o/min. 110 Nm v/4100 o/min.
Mål og vekt: LxBxH: 364,5 x 160 x 170,5 cm. Akselavstand: 225,5 cm. Egenvekt m/fører: 1130 kg. Tillatt totalvekt 1420 kg.
Dekk: 205/70R15.
Bagasjerom: 113 liter (VDA).
Tankvolum: 40 liter.
Aks. 0 – 100 km/t: 14,1 sek.
Toppfart: 140 km/t.
Forbruk blandet kjøring: 0,73 l/mil.
CO2-utslipp: 174 g/km.