-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Juke på brygga
Nissan forsøker nye veier i markedsføringen. I går åpnet de en "pop-up shop" for Juke på Tjuvholmen i Oslo.
- Nå er det vi som skal oppsøke målgruppen, ikke kundene som MÅ oppsøke oss” sa markedssjef i Nissan, Frode Langli da han åpnet Juke Point i går kveld.
Juke Point er, akkurat som svært meget av markedsføringen bak både Qashqai og nå Juke, åpenbart basert på sentralstyrte ideer. Det er ikke helt sikkert at urbane Banksy-pregede grafittiscener er det som trigger norske kunder mest.
Og det er vel heller ikke helt sikkert at et midlertidig lokale midt mellom BAR og Bølgen og Moi på en oktoberkald Tjuvholmen blir den store salgsutløsende faktoren for denne lille rampe-muntre cross-over bilen heller.
Men med et såpass ambisiøst salgsmål som 150-200 biler pr mnd er det klart man må stå på, og Nissan skal ha ros for at de prøver.
Det var et helhjertet opplegg med der vi møtte mange kjente fjes fra områder der Nissan er sterk på spons (71 grader Nord og ekstremsport-utøvere) og med en opplagt Charlotte Thorstvedt som skivespinner.
Spørsmålet er selvfølgelig om de vil få folk til å komme.
Det er masse aktiviteter rundt stuntet på for eksempel Face, og man skal ha aktiviteter som street dancing og vise frem gatesmarte moter og sportsutstyr i anlegget i løpet av de tre ukene det skal holdes åpent.
Og hele tiden skal den være betjent av selgere som både kan tilby prøvekjøring og gjøre hele salgs- og propaganda-arbeidet.
Mini har klart å kjøre to store events i Oslo i løpet av de siste tolv månedene (uten at det har slått spesiell ut på salgsstatistikken forresten). Og nå er det Nissan som slår til med noe nytt (nytt i hvert fall for Oslo).
Skeptikere peker selvfølgelig på at heller ikke profilen på verken kunder eller de som har produktet plassert som Top of Mind endrer seg merkbart etter slike aktiviteter.
Det vil være synd dersom skeptikerne får altfor rett, for vi trenger noen fargerike innslag i bildistribusjonsbildet innimellom.
Men kanskje ikke Tjuvholmen i oktober er fargerikt nok?