-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Kilow La Bagnole
Enklere blir det ikke
Det smaker litt av Citroën Mehari dette. Bortsett fra store hjul og eldrift.
La Bagnole heter den og bygges av noen som heter Kilow. Greit navn hvis du ikke vil skrive spesifikasjonene helt ut.
Men denne byr altså på 15 kilow – eller ca. 20 hestekr!
Med mat fra ett batteri på 5,6 kWt kan den klare 80 km/t – med mindre den er sperret på 40 for at den skal være lovlig for 16-åringer. Bruker du to batterier får den en rekkevidde på, påstås det, inntil 140 km.
Akseptable ytelser kommer nok først og fremst av lav vekt: bare 350 kg. Blant annet på grunn av et påbygg av tre med volum på 650 liter og kapasitet på 150 kg, og nesten ikke noe utstyr rundt de to setene – bortsett fra oppvarmet frontrute.
Bilen har en lengde på 281 cm, er 150 cm bred og rager 146 cm over asfalten, så den er åpenbart større enn en Twizy.
Dessuten vet jeg at dekkene er på 130-80 på 17-tommers felger. Og at bakkehøyden da blir 39 cm! Og at den høres ganske ikke akkurat billig ut, til € 9.900.
Kanskje ikke søt, akkurat – men artig?