-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
BRM med Abarth
Første gang jeg så annonser for BRM-klokker gikk jeg automatisk ut fra at dette var noen fjerne klokkegreier som av en eller annen grunn hadde linket seg opp mot det gamle engelske BRM-navnet.

British Racing Motors, racingavdelingen til en meget stor industrigruppe, Owen Group som vel ble best kjent for låten fra sin fantastiske V16 motor som omtrent aldri klarte å få bilen og føreren sin inn i noe som helst mål.
Så hvorfor kalle opp en klokke etter en gedigen flop som attpåtil bråkte noe aldeles infernalsk? Tenkte jeg.
Hvilket de altså ikke gjorde, oppdaget jeg nå. BRM har ikke noe med Owen Organisation å gjøre, står det på nettsiden deres i en form og med et slikt utstyr at det virker som om her har det vært en advokat eller fire på gang.
Så er da også, viser det seg, BRM oppkalt etter seg selv. En fransk urmaker som heter Bernhard Richards Manufacture.
Nå påstås det at i de 25 år mannen har bygget klokker, har det hele tiden vært over et biltema – uten at akkurat det er åpenbart.
De siste årene har seriene vært kalt SCR Racing, noen med fornavn V12 (det kan vi forstå) og noen heter V14 (ikke særlig racing akkurat). Men egentlig aldri med noe klart biltema.
Riktignok får vi både racinglåt og en kjapp motorsykkel på hjemmesiden hans, men så lite bil var det at jeg var redd Bernhard hadde eliminert seg selv fra denne kalenderen.
Men så, takk og pris, viser det seg at en eller annen jålete amerikaner har funnet ut at Abarth skal tilbake til USA med noen av sine hårete 500-versjoner.
Dermed har han fått BRM til å produsere en liten serie BRM V12-T-44 kronografer med et Abarth Special utstyr. Det vil si at det er rød søm på den svarte reimen, og en Abarth-scorpion preget inn på kronen.
Vips så er BRM også kvalifisert til denne eksklusive BilNorge-juleparaden.
Sa jeg liten serie? 49 eksemplarer skal den bygges i, det er temmelig nøyaktig 2,5 prosent av den årlige BRM-produksjonen.