-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fredrik Healey
For meg – etter at jeg har lært litt om dem, er Frederique Constant, en sveitsisk urprodusent, så eksentrisk at man skulle tro han var britisk.

Grunnen til at jeg har lært litt om vår nye venn Fredrik, er at han i mange år har sponset noe såpass underlig som den lille gjengen som fremdeles kjører gamle Austin Healey biler.
Jeg mener, dette er en skikkelig Genève-basert klokkemaker med 105 års tradisjon (riktignok noen avbrudd underveis) og med fjerde generasjon av en av grunnleggerne, dagens heter Constant Stas, akkurat som oldefaren, i spissen.
Dessuten driver de ikke med vanvittige priser, her får du et røddig gullur for under 3.000 Sveitserfrancs!
En av grunnene til slike priser er nok volumet, vi snakker faktisk om nesten 100.000 stykker i året – om ikke super eksklusivt, så i hvert fall eksklusivt nok til at ikke du har hørt om dem før nå.
Med mindre du kjørte Austin Healey i St. Moritz-samlingen i 2004 eller har deltatt i de globale Healey-samlingene siden (for eksempel den i Sverige i fjor).
Til hvert av disse løpene har Frederique Constant dukket opp med en spesiell klokke. Den siste er et Healey Chrono-Automatic i forbindelse med årets store Challenge i Ontario, Canada.
Opplaget var begrenset til 1888 eksemplarer, og man må til reversen for å kunne lese alle detaljer om klokken, datoen og anledningen. På skiven ser man bare den diskrete Austin Healey logoen.
På hjemmesiden til FC fikk man samtidig en skikkelig og seriøs presentasjon av æresgjestene ved årets møte:
Peter Riley – tidligere fabrikkfører som sikret en Healey 3000 sin første store internasjonale triumf, klasseseier i Liege-Rome-Liege i 1959 og som kjørte UJB 143 på le Mans året etter med ”Gentleman” Jack Sears.
John Sprinzel, som blant annet ordnet til Sprite Sebring-bilene, og Ann Wisdom, som blant annet var kartleser ved noen av Pat Moss sine største Healey bragder. Synd at ikke Fru Erik Carlsson, Pat Moss, også kunne være der, hun døde tidligere i år.
Men slik behandling tyder på at her har vi en urprodusent som også har hjertet sitt, og ikke bare kredittkortleseren, i et skikkelig bilmiljø.
Det er nesten sånn at jeg lurer på om jeg skal sende Fredrik et forslag. Det er nemlig ikke lenge til vi kan markere at Donald Healey startet Monte Carlo rallyet fra Stavanger – riktignok i en Invicta – og vant.
Kunne ikke det vært en idé for en Frederique Constant Healey Special?