-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Italienske røtter
Paul Wyler ble født omtrent samtidig med Fiat og begynte å lage egne klokker i Basel i 1924. Hans største kunde ble tidlig den Milano-baserte Binda-familien, og det tok ikke lang tid før de overtok. Så om Wyler i dag er sveitsisk eller italiensk, er egentlig et definisjonsspørsmål.

Binda-Gruppen, med adresse Milano, eier Wyler Genève, så sannsynligvis har vi her sveitserur laget av et italiensk selskap.
Nå høres dette kanskje ut som en produsent av dusinvarer, men Paul Wyler var en skikkelig urmaker som gjorde en rekke forbedringer på urverk, såpass fundamentale at det endte med en rekke spennende patenter i hans navn.
Noen som nød godt av det, var det italienske World Cup fotballaget som fikk spesiallaget Wyler-klokker med det som da ble betegnet som et sportslig preg. Om det var Wyler som inspirerte aner vi ikke, men det var dette laget som for første gang kunne hente hjem bøtta for Italia.
20 år senere gjorde de et nytt stunt – to klokker ble droppet fra toppen av Eiffel-tårnet. En notarus publicus sjekket etterpå og ga klokkene attest for at de fremdeles jobbet perfekt etter dette 300 meters fallet.
Etter dette var det fast takst at når du skulle se på et Wyler-ur, slapp selgeren det ”uheldigvis” i gulvet rett foran deg, for å vise hvor solid det var.
Og derfra til bil var det plutselig ikke så langt – det er ikke mange år siden en ny Wyler-modell ble introdusert ved å bli overkjørt, mange ganger, av en bil. Ingen skade.
Hva slags bil det var aner jeg ikke, men det var sikkert ikke noe med Zagato-karosseri.
Men for et par år siden gikk Milanos karosseristolthet Zagato til Wyler og fikk laget en meget begrenset serie på 25 meget spesielle Zagato-klokker.
Hva som egentlig var så veldig Zagato med designen? Spør ikke meg, jeg har alltid oppfattet Zagato som noe av det magreste som finnes – denne var heller ganske feit. Men serien ble revet bort.
Nå er de forresten på’n igjen. De skal laget klokker til neste års Dakar-rally som, akkurat som navnet ikke sier, skal gå fra Buenos Aires over det tørreste området på jorden, og langt ned i Chile. Til fortvilelse, skulle man tro, for en klokkesponsor, kjører man loopen mot urviseren!