-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Trash med sjarm
Nå er vi på et område hvor jeg føler meg hjemme. Billige reklameklokker er omtrent like moro som å dumpe en diesel på leirbålet.
Og like herlig vulgært.
Amerikanske RPM Watches hjelper oss langt på vei. RPM betyr selvfølgelig Revolutions per Minute og har ikke noe med revolusjoner å gjøre. Men heller ikke dragster-assosiasjonen er særlig fremtredende i utvalget av snodige ur.
Riktignok kan man få et Mag Wheel (med blått LED-lys!) ur, eller en Disc Brake klokke her, og det finnes sågar et sett med Route 66 tema, men ellers er det hele dødsolid, ned-på-jorda superAmericana her.
Noen Oldsmobile finner vi riktignok ikke, ei heller en Hummer (men Hummer har vært reddere for varemerket sitt enn Ferrari. Og det sier ikke så lite), men fremdeles er døde merker som både Pontiac og Saturn her, og ellers alt vi kjenner av amerikanske bilmerker.
Klokkene selv er også stort sett i aldeles utrolig dårlig smak, slik at det hele stemmer. Dette er så camp at man bare må gi seg over. Begeistret.
Men hva i all verden Honda gjør inne i dette utvalget, er vanskelig å forstå. Kanskje et uttrykk som er så super-camp at ikke jeg engang begriper det?