-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Trash med sjarm
Nå er vi på et område hvor jeg føler meg hjemme. Billige reklameklokker er omtrent like moro som å dumpe en diesel på leirbålet.

Og like herlig vulgært.
Amerikanske RPM Watches hjelper oss langt på vei. RPM betyr selvfølgelig Revolutions per Minute og har ikke noe med revolusjoner å gjøre. Men heller ikke dragster-assosiasjonen er særlig fremtredende i utvalget av snodige ur.
Riktignok kan man få et Mag Wheel (med blått LED-lys!) ur, eller en Disc Brake klokke her, og det finnes sågar et sett med Route 66 tema, men ellers er det hele dødsolid, ned-på-jorda superAmericana her.
Noen Oldsmobile finner vi riktignok ikke, ei heller en Hummer (men Hummer har vært reddere for varemerket sitt enn Ferrari. Og det sier ikke så lite), men fremdeles er døde merker som både Pontiac og Saturn her, og ellers alt vi kjenner av amerikanske bilmerker.
Klokkene selv er også stort sett i aldeles utrolig dårlig smak, slik at det hele stemmer. Dette er så camp at man bare må gi seg over. Begeistret.
Men hva i all verden Honda gjør inne i dette utvalget, er vanskelig å forstå. Kanskje et uttrykk som er så super-camp at ikke jeg engang begriper det?