-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Første SUV med RS-logo
Skoda tar med seg en sportslig variant av Kodiaq til Paris-utstillingen.
Modellen er Skoda Kodiaq RS, og det er første gang Skoda benytter RS-betegnelsen, eller vRS som den egentlig er, på en SUV.
Her får vi de to første offisielle bildene som ikke avslører særlig mye. Men det skal ikke så mye fantasi til for å danne seg et imaginært bilde av hva vi har i vente.
I anledning lanseringen av første RS-SUV har Skoda redesignet logoen som har vært benyttet på selskapets mest sportslige modeller siden første Octavia RS ble lansert i 2000.
Bokstavene står for Rally Sport og ble første gang benyttet på to rally prototyper i 1974, Skoda 180 RS og 200 RS.
Disse dannet grunnlaget for 130 RS, også kalt Østblokkens Porsche – en bil som oppnådde stor suksess i rally, ikke minst med norske John Haugland bak rattet. Han var fabrikkfører for Skoda i en årrekke.
Kodiaq RS er utstyrt en 2,0-liters dieselmotor god for 239 hester og et dreiemoment på 500 Newtonmeter.
Ifølge Skoda er dette den kraftigste produksjons-diesel-motor de noen gang har benyttet i sine mer enn 120 aktive år.
Firehjulsdrift er standard for å få kreftene effektivt ned i underlaget. Girkasse nevnes foreløpig ikke, men det vil forundre meg om Skoda ikke velger en DSG-kasse til denne.