-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Kruttønne med moderat utseende
For en tid tilbake testet bladet Bil såkalte familieracere. Da var ikke denne med. For BMW M3 gjør sin debut på det norske markedet først neste år. Vi venter i spenning!
Dreiemomentet er på hele 365 Nm, og kjøreegenskapene skal være på nivå med langt dyrere Porscher. Sammenlignet med den heftigste av eksisterende 3-seriemodeller, 330 CI, øker denne hk-antallet med 112 og akselerasjonen fra 0-100 med 1,3 sekunder. Sammenlignet med M5, som har 400 hk, går 0-100 unna 0,2 sekunder raskere selv om hk-antallet er 57 lavere.
Uansett blir M3 en spennende bil som vi gleder oss til å prøvekjøre når den kommer på norske skilter våren 2001. Prisen er foreløpig ikke fastlagt, men Petter Quinsgaard hos BMW Norge røper at den kommer til å koste under en million.
Stort bilde forfra
Stort bilde fra siden
Stort bilde bakfra
Stort bilde av interiør
Av Terje Ringen – Bilnorge.no