-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Kruttønne med moderat utseende
For en tid tilbake testet bladet Bil såkalte familieracere. Da var ikke denne med. For BMW M3 gjør sin debut på det norske markedet først neste år. Vi venter i spenning!

Dreiemomentet er på hele 365 Nm, og kjøreegenskapene skal være på nivå med langt dyrere Porscher. Sammenlignet med den heftigste av eksisterende 3-seriemodeller, 330 CI, øker denne hk-antallet med 112 og akselerasjonen fra 0-100 med 1,3 sekunder. Sammenlignet med M5, som har 400 hk, går 0-100 unna 0,2 sekunder raskere selv om hk-antallet er 57 lavere.
Uansett blir M3 en spennende bil som vi gleder oss til å prøvekjøre når den kommer på norske skilter våren 2001. Prisen er foreløpig ikke fastlagt, men Petter Quinsgaard hos BMW Norge røper at den kommer til å koste under en million.
Stort bilde forfra
Stort bilde fra siden
Stort bilde bakfra
Stort bilde av interiør
Av Terje Ringen – Bilnorge.no