-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Kruttønne med moderat utseende
For en tid tilbake testet bladet Bil såkalte familieracere. Da var ikke denne med. For BMW M3 gjør sin debut på det norske markedet først neste år. Vi venter i spenning!

Dreiemomentet er på hele 365 Nm, og kjøreegenskapene skal være på nivå med langt dyrere Porscher. Sammenlignet med den heftigste av eksisterende 3-seriemodeller, 330 CI, øker denne hk-antallet med 112 og akselerasjonen fra 0-100 med 1,3 sekunder. Sammenlignet med M5, som har 400 hk, går 0-100 unna 0,2 sekunder raskere selv om hk-antallet er 57 lavere.
Uansett blir M3 en spennende bil som vi gleder oss til å prøvekjøre når den kommer på norske skilter våren 2001. Prisen er foreløpig ikke fastlagt, men Petter Quinsgaard hos BMW Norge røper at den kommer til å koste under en million.
Stort bilde forfra
Stort bilde fra siden
Stort bilde bakfra
Stort bilde av interiør
Av Terje Ringen – Bilnorge.no