-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
En Auris til begjær
Toyota Auris er vel ikke akkurat førstevalget hos unge bilentusiaster. Men litt kosmetikk kan gjøre underverker.
Det er i alle fall hva Toyotas amerikanske ungdomsmerke, Scion, håper på når de debuter konseptbilen iM i Los Angeles neste uke.
Den er basert på Toyota Auris som ikke selges i USA i dag. Og den har fått styling-elementer inspirert fra racing – det ser unektelig ganske vellykket ut.
I tillegg til at Scion-logoen erstatter Toyotas, har den en aggressiv front med store luftinntak, markante skjermbuer linket sammen av sideskjørt og fylt med 19-tommers felger i antrasittgrått.
Ventilerte skivebremser med 4-pots calipere og variable dempere er også på plass. Racing-inspirerte detaljer finner vi også i hekken gjennom en aggressiv støtfanger, sentralt eksosrør og takspoiler. Selv speilhusene er erstattet med noen små og aerodynamiske.
Lakkfargen kaller Scion «incrediblue», og den er jo ikke ulik den vi har sett på en del sportsbiler tidligere, som for eksempel Subaru WRX. Lexus har også brukt noe tilsvarende på RC Coupé i F-utgave.
Ikke et ord om hva som skjuler seg under panseret foreløpig, det kortet holder Scion til brystet frem til utstillingen åpner neste uke.