-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Ny Lambo på gang
Ti år etter sin fødsel synger Lamborghini Gallardo nå på siste vers. Her er arvtageren i aksjon på Nürburgring.
Den omtales som Cabrera i internasjonal bilpresse, men så langt foreligger ikke noe offisiell betegnelse fra Lamborghinis side.
Innsidere hos den italienske sportsbilprodusenten vil nok også trekke uforstående på skuldrene dersom du spør dem om etterfølgeren til Gallardo. Che???
Men her er den altså fotografert under testing på Nordsløyfa, foreløpig godt innpakket.
Selv om dette blir den nye «lavprismodellen» hos Lamborghini, kan den trygt omtales som en ekte supersportsbil. Trolig får den en oppdatert utgave av 5,2-liters V10en som sitter i Gallardo – rundt 600 hester er sannsynlig.
Firehjulsdrift blir standard, og det gjør nok også en 7-trinns dobbel clutch girkasse som er kjappere enn den automatiserte manuelle kassen som benyttes i Gallardo. Manuell girkasse blir neppe tema i denne modellen.
Trolig får bilen en grunnstruktur i aluminium påsatt komponenter i aluminium, karbonfiber og andre kompositter for å holde vekten så lav som mulig samtidig som man får en sterk konstruksjon.
Cabrera blir ikke alene om denne plattformen, et års tid etter den nye Lamborghini-modellen følger andre generasjon Audi R8 – begge skal bygges som både lukket coupé og toppløs roadster.