-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Lambo på gang
Ti år etter sin fødsel synger Lamborghini Gallardo nå på siste vers. Her er arvtageren i aksjon på Nürburgring.
Den omtales som Cabrera i internasjonal bilpresse, men så langt foreligger ikke noe offisiell betegnelse fra Lamborghinis side.
Innsidere hos den italienske sportsbilprodusenten vil nok også trekke uforstående på skuldrene dersom du spør dem om etterfølgeren til Gallardo. Che???
Men her er den altså fotografert under testing på Nordsløyfa, foreløpig godt innpakket.
Selv om dette blir den nye «lavprismodellen» hos Lamborghini, kan den trygt omtales som en ekte supersportsbil. Trolig får den en oppdatert utgave av 5,2-liters V10en som sitter i Gallardo – rundt 600 hester er sannsynlig.
Firehjulsdrift blir standard, og det gjør nok også en 7-trinns dobbel clutch girkasse som er kjappere enn den automatiserte manuelle kassen som benyttes i Gallardo. Manuell girkasse blir neppe tema i denne modellen.
Trolig får bilen en grunnstruktur i aluminium påsatt komponenter i aluminium, karbonfiber og andre kompositter for å holde vekten så lav som mulig samtidig som man får en sterk konstruksjon.
Cabrera blir ikke alene om denne plattformen, et års tid etter den nye Lamborghini-modellen følger andre generasjon Audi R8 – begge skal bygges som både lukket coupé og toppløs roadster.