-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Ny Ypsilon i 2003, til Norge?
Vår italienske kollega, Quattroruote, har allerede gitt indikasjoner på hvordan den neste lille Lancia vil se ut.
![Ny Ypsilon i 2003, til Norge?](https://image.bilnorge.no/1582699.webp?imageId=1582699&width=960&height=636&format=jpg)
Klassisk mikro, luksuriøs og komfortabel, elegante damers elegante bybil, men med Punto-base duger den til adskillig mer enn den ser ut til. Og selv om den nåværende Ypsilon er en liten bil, vil denne faktisk bli enda mindre: 10 cm. til skal de klare å kutte den med, uten at det går ut over innvendig plass. Sannsynligvis blir det plass til Fiats nye, elektronisk styrte dieselmotor i denne. Da kan vi kanskje begynne å snakke om 2-liters biler?
Av Jon Winding-Sørensen