-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Stratosfærisk kitcar
Bare 492 gatebiler ble bygget av Lancia Stratos – samlerverdien gjør at du må bla opp minst 2,5 millioner for et brukbart eksemplar. Montenergy har imidlertid en litt rimeligere løsning.
Kileformen til en Lancia Stratos er designet av Bertone, og er ikke noe du glemmer så lett når du først har sett den.
Stratos sørget for at Lancia ble verdensmester i Rally både i 1974, 1975, og 1976.
Om du ikke kan spa opp pengene til en ekte, eller få Pininfarina til å bygge en basert på en Ferrari F430 finnes det en siste og noe rimeligere løsning.
LES ALT OM DEN GJENFØDTE STRATOS FRA PININFARINA
Italiensk-Østerriksk kopi
Montenergy heter et italiensk karosserifirma som har større fantasi når det kommer til bilbygging enn det de viser på hjemmesidene sine.
De tar utgangspunkt i den østerrikske motorsykkelprodusenten KTM sin gateracer X-Bow og utstyrer den med et karbonfiberchassis de kaller Stratosferica.
Det koster deg under 100.000 kroner og gir deg en bil som ser ut som en moderne Stratos.
Mer krefter
I tillegg til et nytt utseende kan du også få utført en oppgradering av Audi-motoren. Den yter 240 hester i X-Bow, men etter litt hokus pokus er den plutselig blitt på 310…
X-Bow er i seg selv en spektakulær bil – både med og uten Stratos-styling.
VI KJØRTE X-BOW PÅ VINTERFØRE - SJEKK BILDENE HER