-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Stratosfærisk kitcar
Bare 492 gatebiler ble bygget av Lancia Stratos – samlerverdien gjør at du må bla opp minst 2,5 millioner for et brukbart eksemplar. Montenergy har imidlertid en litt rimeligere løsning.
Kileformen til en Lancia Stratos er designet av Bertone, og er ikke noe du glemmer så lett når du først har sett den.
Stratos sørget for at Lancia ble verdensmester i Rally både i 1974, 1975, og 1976.
Om du ikke kan spa opp pengene til en ekte, eller få Pininfarina til å bygge en basert på en Ferrari F430 finnes det en siste og noe rimeligere løsning.
LES ALT OM DEN GJENFØDTE STRATOS FRA PININFARINA
Italiensk-Østerriksk kopi
Montenergy heter et italiensk karosserifirma som har større fantasi når det kommer til bilbygging enn det de viser på hjemmesidene sine.
De tar utgangspunkt i den østerrikske motorsykkelprodusenten KTM sin gateracer X-Bow og utstyrer den med et karbonfiberchassis de kaller Stratosferica.
Det koster deg under 100.000 kroner og gir deg en bil som ser ut som en moderne Stratos.
Mer krefter
I tillegg til et nytt utseende kan du også få utført en oppgradering av Audi-motoren. Den yter 240 hester i X-Bow, men etter litt hokus pokus er den plutselig blitt på 310…
X-Bow er i seg selv en spektakulær bil – både med og uten Stratos-styling.
VI KJØRTE X-BOW PÅ VINTERFØRE - SJEKK BILDENE HER