-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stratosfærisk kitcar
Bare 492 gatebiler ble bygget av Lancia Stratos – samlerverdien gjør at du må bla opp minst 2,5 millioner for et brukbart eksemplar. Montenergy har imidlertid en litt rimeligere løsning.
Kileformen til en Lancia Stratos er designet av Bertone, og er ikke noe du glemmer så lett når du først har sett den.
Stratos sørget for at Lancia ble verdensmester i Rally både i 1974, 1975, og 1976.
Om du ikke kan spa opp pengene til en ekte, eller få Pininfarina til å bygge en basert på en Ferrari F430 finnes det en siste og noe rimeligere løsning.
LES ALT OM DEN GJENFØDTE STRATOS FRA PININFARINA
Italiensk-Østerriksk kopi
Montenergy heter et italiensk karosserifirma som har større fantasi når det kommer til bilbygging enn det de viser på hjemmesidene sine.
De tar utgangspunkt i den østerrikske motorsykkelprodusenten KTM sin gateracer X-Bow og utstyrer den med et karbonfiberchassis de kaller Stratosferica.
Det koster deg under 100.000 kroner og gir deg en bil som ser ut som en moderne Stratos.
Mer krefter
I tillegg til et nytt utseende kan du også få utført en oppgradering av Audi-motoren. Den yter 240 hester i X-Bow, men etter litt hokus pokus er den plutselig blitt på 310…
X-Bow er i seg selv en spektakulær bil – både med og uten Stratos-styling.
VI KJØRTE X-BOW PÅ VINTERFØRE - SJEKK BILDENE HER