-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stratosfærisk kitcar
Bare 492 gatebiler ble bygget av Lancia Stratos – samlerverdien gjør at du må bla opp minst 2,5 millioner for et brukbart eksemplar. Montenergy har imidlertid en litt rimeligere løsning.
Kileformen til en Lancia Stratos er designet av Bertone, og er ikke noe du glemmer så lett når du først har sett den.
Stratos sørget for at Lancia ble verdensmester i Rally både i 1974, 1975, og 1976.
Om du ikke kan spa opp pengene til en ekte, eller få Pininfarina til å bygge en basert på en Ferrari F430 finnes det en siste og noe rimeligere løsning.
LES ALT OM DEN GJENFØDTE STRATOS FRA PININFARINA
Italiensk-Østerriksk kopi
Montenergy heter et italiensk karosserifirma som har større fantasi når det kommer til bilbygging enn det de viser på hjemmesidene sine.
De tar utgangspunkt i den østerrikske motorsykkelprodusenten KTM sin gateracer X-Bow og utstyrer den med et karbonfiberchassis de kaller Stratosferica.
Det koster deg under 100.000 kroner og gir deg en bil som ser ut som en moderne Stratos.
Mer krefter
I tillegg til et nytt utseende kan du også få utført en oppgradering av Audi-motoren. Den yter 240 hester i X-Bow, men etter litt hokus pokus er den plutselig blitt på 310…
X-Bow er i seg selv en spektakulær bil – både med og uten Stratos-styling.
VI KJØRTE X-BOW PÅ VINTERFØRE - SJEKK BILDENE HER