-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Kongen av 4x4
Bønder og adelige, skogsarbeidere og artister, følg med! Her utvikles deres neste bil.
Få modeller har like høy status blant de som ønsker suveren fremkommelighet i luksuriøs innpakning, som en Range Rover. Den posisjonen har den hatt siden første generasjon ble lansert for over 40 år siden – nærmere bestemt i 1970.
Dagens modell, den første med selvbærende karosseri, har vært solgt siden 2001. Riktignok fikk den en ansiktsløftning i 2005 og litt retusj i 2009, men nå går det ubønnhørlig mot nok et generasjonsskifte. Men neppe før i 2013.
Testbenk
Det er med andre ord en tidlig prototyp - en bastard med ny teknologi i gammel innpakning - som Carparazzis fotografer har kommet over her.
Det kan se ut som den nye bilen beholder dagens plattform, men at den får noe bredere sporvidde.
Den sammenlappede fronten kan være et tegn på at nye motorer er under utvikling og testing. Men det kan også være at neste generasjon Range Rover får en ny front for å score høyere med hensyn til sikkerhet for fotgjengere i kollisjonstester.
Under panseret vil vi finne en miks av kraftige diesel- og bensinmotorer – i dag er spennvidden fra 210 til 510 hester. Og for å oppnå et bedre snittforbruk for hele flåten, er det naturlig at også Range Rover tilbys med en hybrid drivlinje.