-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kongen av 4x4
Bønder og adelige, skogsarbeidere og artister, følg med! Her utvikles deres neste bil.
Få modeller har like høy status blant de som ønsker suveren fremkommelighet i luksuriøs innpakning, som en Range Rover. Den posisjonen har den hatt siden første generasjon ble lansert for over 40 år siden – nærmere bestemt i 1970.
Dagens modell, den første med selvbærende karosseri, har vært solgt siden 2001. Riktignok fikk den en ansiktsløftning i 2005 og litt retusj i 2009, men nå går det ubønnhørlig mot nok et generasjonsskifte. Men neppe før i 2013.
Testbenk
Det er med andre ord en tidlig prototyp - en bastard med ny teknologi i gammel innpakning - som Carparazzis fotografer har kommet over her.
Det kan se ut som den nye bilen beholder dagens plattform, men at den får noe bredere sporvidde.
Den sammenlappede fronten kan være et tegn på at nye motorer er under utvikling og testing. Men det kan også være at neste generasjon Range Rover får en ny front for å score høyere med hensyn til sikkerhet for fotgjengere i kollisjonstester.
Under panseret vil vi finne en miks av kraftige diesel- og bensinmotorer – i dag er spennvidden fra 210 til 510 hester. Og for å oppnå et bedre snittforbruk for hele flåten, er det naturlig at også Range Rover tilbys med en hybrid drivlinje.