-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Administrerende direktør
Motor Forum AS, Bergen
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS
Her er en ny Range Rover Sport
Her er Land Rover ute og tester en ny generasjon Range Rover Sport.
Det er ikke så lenge siden den fikk æren av å være Land Rovers første plug-in hybrid, men dagens Range Rover Sport stammer egentlig fra 2014, så det er naturlig at den snart avløses.
Den nye modellen forventes å debutere sammen med en ny Range Rover, men neppe før om et års tid slik at bilene kommer som 2022-modeller.
Sammenlignet med første generasjon Range Rover Sport, som var blant de mest sportslige SUV-er da den kom i 2005, ser neste generasjon ut til å ha mer kantet og høyreist design. Hjulbuene ser også mer diskrete ut.
Lyktene på testmodellen ser ut til å være overført fra den helt nye Defender-modellen.
Under bilen ligger Jaguar Land Rovers nye MLA-arkitektur som skal debutere i forbindelse med en ny generasjon Jaguar XJ i løpet av inneværende år.
Plattformen er designet for å gi rom for elektrifisering og vil i fremtiden danne grunnlag for hybrider, både milde og ladbare, samt rene batterielektriske biler fra både Jaguar og Land Rover. Den blir også lettere enn dagens D7 plattform.
Med hensyn til drivlinjer så vil innstegsmodellene være milde hybrider, mens en ny plug-in hybrid vil ha en elmotor på hver aksel (i motsetning til dagens modell som kun benytter én elmotor).
Mens en batterielektrisk Range Rover Sport figurerer i planene til Jaguar Land Rover er fremtiden mer usikker for V8-motorene som hittil har toppet serien i kompressormatede utgaver.