-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Oppgradering for Nissan Leaf
Fire år etter generasjonsskiftet får Norges mest solgte elbil en oppgradering. Du skal kjenne den godt for å legge merke til endringene.
Leaf var første skikkelige elbil bygget fra bunnen da den kom på markedet i 2010, og den ble raskt populær hos norske elbilbilister. Et generasjonsskifte i 2018 skapte ny interesse, og selv om konkurransen har hardnet til de senere selger den fortsatt bra.
Så bra at det siden introduksjonen ifølge OFV er registrert 51.745 nye Leaf på norske skilter, i tillegg til et stort antall bruktimporterte. Norge har utvilsomt vært et viktig marked for denne modellen som ifølge Nissan er solgt i et antall av drøye 577.000.
Leaf er Norges suverent mest solgte elbil gjennom tidene, foran e-Golf og Tesla Model 3 som har kommet som en rakett de siste tre årene. Så sent som i fjor inntok den en syvendeplass på elbilstatistikken med 5313 eksemplarer.
Nissan starter levering av den oppgraderte modellen fra april, og ifølge produsenten byr denne på nye eksteriørdetaljer og felger (16 og 17 tommer) som skal gi bilen et sprekere design. Den er også utstyrt med Nissans nye logo på felger, grill og i hekken.
Nye farger kommer også på paletten – du får nå Leaf i seks ensfargede utførelser og fem to-toneversjoner, deriblant to nye farger som så langt har vært eksklusive for Qashqai og Ariya – Universal Blue og Magnetic Blue.
Som i dag leveres nye Leaf med to alternative batteripakker på 40 kWt og 60 kWt hvorav den største gir en WLTP-rekkevidde på 385 kilometer og den minste 285 km.
ProPilot setter nye Leaf i stand til automatisk å stoppe, starte og holde ønsket avstand til forankjørende, mens e-Pedal fir mulighet til å akselerere, redusere farten og stoppe helt ved hjelp av kun én pedal.
I dagens norske elbilmarked skiller Leaf seg ut fra mange av konkurrentene med kort leveringstid – bilen er lagervare dersom du ikke har helt spesielle krav til farge- og utstyrskombinasjoner.