-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tokyo Auto Salon
Lexus viser nye konsepter
Med nye konsepter ønsker Lexus å demonstrere hvilke muligheter som ligger i skreddersøm av deres modeller.
På Tokyo Auto Salon viser Lexus to biler som rommer merkets visjon for et karbonnøytralt samfunn samtidig som de gjør det mulig å leve ut ulike livsstiler med bilene. Konseptene har sitt utspring i motorsport og i ønsket om å skape stadig bedre produkter.
RZ Sport Concept er tuftet på Lexus’ første elbil. Den ble bygget om under oppsyn av racingsjåføren Masahiro Sasaki, som også bidro til utviklingen av RZ.
Konseptet har 150 kW motorer foran og bak, og er senket 35 mm sammenlignet med den originale RZ. Den har unike aerodynamiske detaljer, større hjul og racingseter.
Eksteriørfargen Hakugin er en ren hvit base med en blank tekstur som fremheves av blå elementer.
LX 600 “Offroad” deltok i det klassiske Baja 1000 i november. Det utfordrende løpet går uavbrutt over 1600 km røft terreng. Bilen konkurrerte i en klasse for ikke-modifiserte produksjonsbiler. Kunnskap fra slike motorsporterfaringer bidrar til fremtidige forbedringer av både konkurranse- og produksjonsbiler.
(saken fortsetter, men ta en titt i galleriet først)
Lexus lanserer Overtrail-prosjektet sitt på Tokyo Outdoor Show for å sette søkelys på et bredt utvalg utendørsopplevelser, fra enkle piknikopplevelser eller camping til offroad-eventyr i mindre gjestmilde omgivelser.
Prosjektets navn kombinerer ordene ‘’overland’’ og ‘’trail’’ for å fremheve koblingen med naturen og å åpne nye veier, som de tre konseptbilene fokuserer på.
RX Outdoor Concept er bygget på nye RX 450h+ Plug-in Hybrid, og har eksklusivt utstyr tilpasset en aktiv utendørslivsstil.
ROV Concept 2 arver offroad-egenskapene og den hydrogendrevne motoren til den originale ROV (Recreational off-highway Vehicle) og kombinerer en visjon om karbonnøytralitet med følelsene bare en forbrenningsmotor kan fremkalle.
Begge konseptmodellene er lakkert i en eksklusiv farge, «Regolith», som kombinerer matt tekstur, skinn og robusthet, og som er inspirert fra de mikroskopiske partiklene som samler seg på overflaten til himmellegemer.
GX Outdoor Concept er basert på luksus-SUV-en GX 460. Den er utstyrt med spesialutstyr for å gi en autentisk utendørsopplevelse i tøffe områder.