-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ren racer fra Lotus
Lotus skal lage en ny bil for entusiastene. Banebilen blir sjelden vare, og kommer kun i et opplag på 100.
Det var under Lotus Club Internationals gallamiddag sist lørdag at planene ble presentert. Spesialmodellen skal baseres på Lotus Elises aluminiumschassis, og blir en lettvekter på ca 600kg bygget for bruk på baner.
Som nye Elise, får den en 1,8-liters VVTL-i motor fra Toyota, med eller uten kompressor, som i beste fall tar til 100 mph (160 km/t) i løpet av 9 sekunder. Den normalt pustende utgaven skal klare 0 til 100 km/t på under fire sekunder, mens kompressorutgaven gjør unna den samme sprinten halvsekundet raskere.
Bilen går i produksjon fra desember, og skal produseres i ca 100 enheter. Vi blir lovet flere detaljer nærmere produksjonsdatoen.