-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ren racer fra Lotus
Lotus skal lage en ny bil for entusiastene. Banebilen blir sjelden vare, og kommer kun i et opplag på 100.
Det var under Lotus Club Internationals gallamiddag sist lørdag at planene ble presentert. Spesialmodellen skal baseres på Lotus Elises aluminiumschassis, og blir en lettvekter på ca 600kg bygget for bruk på baner.
Som nye Elise, får den en 1,8-liters VVTL-i motor fra Toyota, med eller uten kompressor, som i beste fall tar til 100 mph (160 km/t) i løpet av 9 sekunder. Den normalt pustende utgaven skal klare 0 til 100 km/t på under fire sekunder, mens kompressorutgaven gjør unna den samme sprinten halvsekundet raskere.
Bilen går i produksjon fra desember, og skal produseres i ca 100 enheter. Vi blir lovet flere detaljer nærmere produksjonsdatoen.