-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ren racer fra Lotus
Lotus skal lage en ny bil for entusiastene. Banebilen blir sjelden vare, og kommer kun i et opplag på 100.
Det var under Lotus Club Internationals gallamiddag sist lørdag at planene ble presentert. Spesialmodellen skal baseres på Lotus Elises aluminiumschassis, og blir en lettvekter på ca 600kg bygget for bruk på baner.
Som nye Elise, får den en 1,8-liters VVTL-i motor fra Toyota, med eller uten kompressor, som i beste fall tar til 100 mph (160 km/t) i løpet av 9 sekunder. Den normalt pustende utgaven skal klare 0 til 100 km/t på under fire sekunder, mens kompressorutgaven gjør unna den samme sprinten halvsekundet raskere.
Bilen går i produksjon fra desember, og skal produseres i ca 100 enheter. Vi blir lovet flere detaljer nærmere produksjonsdatoen.