-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Macan oppdateres
Macan er moden for en midtlivs oppdatering om den skal holde tritt med moderne konkurrenter.
Siden lanseringen i 2013 har Macan fått nye konkurrenter. Jaguar har lansert sin F-Pace, Audi har en ny Q5 og Mercedes har lansert GLC i to karosseriformer. De kraftigste utgavene av disse kan gå Macan i næringen.
Her er den mye modellen under testing i kjølig klima, og prototypens maskering på støtfangerne og panser tyder på at det primært er de «myke» delene av bilen som skal endres. I tillegg får den den Porsches nye X-formede lykter.
Interiøret får også mindre kosmetiske endringer, men de viktigste endringene ligger skjult i teknikken der assistanse- og sikkerhetssystemer oppdateres til 2017-standard på nivå med de nyeste konkurrentene.
Det er ikke usannsynlig at Porsche lanserer en ladbar hybrid utgave av Macan, slik de har i Panamera og Cayenne.
Men for Porsche er det også viktig å opprettholde den sportslige imagen, og da trenger de nye toppmodeller for å slåss mot Mercedes-AMG GLC 63 som kan få rundt 500 hestekrefter. Selv med den nye Performance Package stopper Macan Turbo på 440.
Siden diesel fortsatt er mest populært i dette segmentet er det ikke utenkelig at Porsche flytter den nye dieselmotoren utviklet for Panamera over i en Macan Diesel S.