-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Macan oppdateres
Macan er moden for en midtlivs oppdatering om den skal holde tritt med moderne konkurrenter.
Siden lanseringen i 2013 har Macan fått nye konkurrenter. Jaguar har lansert sin F-Pace, Audi har en ny Q5 og Mercedes har lansert GLC i to karosseriformer. De kraftigste utgavene av disse kan gå Macan i næringen.
Her er den mye modellen under testing i kjølig klima, og prototypens maskering på støtfangerne og panser tyder på at det primært er de «myke» delene av bilen som skal endres. I tillegg får den den Porsches nye X-formede lykter.
Interiøret får også mindre kosmetiske endringer, men de viktigste endringene ligger skjult i teknikken der assistanse- og sikkerhetssystemer oppdateres til 2017-standard på nivå med de nyeste konkurrentene.
Det er ikke usannsynlig at Porsche lanserer en ladbar hybrid utgave av Macan, slik de har i Panamera og Cayenne.
Men for Porsche er det også viktig å opprettholde den sportslige imagen, og da trenger de nye toppmodeller for å slåss mot Mercedes-AMG GLC 63 som kan få rundt 500 hestekrefter. Selv med den nye Performance Package stopper Macan Turbo på 440.
Siden diesel fortsatt er mest populært i dette segmentet er det ikke utenkelig at Porsche flytter den nye dieselmotoren utviklet for Panamera over i en Macan Diesel S.