-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Italdesign viser Maser-limo
Fortsetter det slik er det ikke tilbake flere nyheter når vi endelig kommer til Geneve om godt og vel en uke. Men denne er så praktfull at den må vi bringe videre med en gang.

For det andre er det vel heller ikke akkurat den første Maseratien de har satt tenna i. Det er Italdesign som har gjort det meste av den nåværende GT 3200, og det er 400 hesters motoren derfra som benyttes her. Sammen med et firehjulsdrift-system som er Italdesign-utvikling.
Maserati BURAN har de døpt denne bilen, og på mange måter kan vi vel si at den nærmer seg amerikanske luksus-SUVer i uttrykk og innhold. En kombinasjon av kontor og meningsfylt fritid er det interiøret blant annet skal by på!
Denne bilen er en milepæl for den italienske designeren fordi den er den første som er tegnet og utviklet ved hovedkvarteret utenfor Torino, mens den er satt sammen i selskapets California-filial, IDC.
Av Jon Winding-Sørensen