-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Italdesign viser Maser-limo
Fortsetter det slik er det ikke tilbake flere nyheter når vi endelig kommer til Geneve om godt og vel en uke. Men denne er så praktfull at den må vi bringe videre med en gang.

For det andre er det vel heller ikke akkurat den første Maseratien de har satt tenna i. Det er Italdesign som har gjort det meste av den nåværende GT 3200, og det er 400 hesters motoren derfra som benyttes her. Sammen med et firehjulsdrift-system som er Italdesign-utvikling.
Maserati BURAN har de døpt denne bilen, og på mange måter kan vi vel si at den nærmer seg amerikanske luksus-SUVer i uttrykk og innhold. En kombinasjon av kontor og meningsfylt fritid er det interiøret blant annet skal by på!
Denne bilen er en milepæl for den italienske designeren fordi den er den første som er tegnet og utviklet ved hovedkvarteret utenfor Torino, mens den er satt sammen i selskapets California-filial, IDC.
Av Jon Winding-Sørensen